Benson Boone - Cry【英文歌曲翻譯】

閱讀時間約 0 分鐘

[Intro]

I tried to hide it through the silence while I played along

我試著在沉默中隱藏它,同時裝出若無其事的樣子

I'm welling up behind my eyelids when I'm holding on

當我堅持不懈時,眼淚在我眼眶後流出。

To the rage, so badly I hate it

對於憤怒,我非常厭惡它

And I wish that all of—

我希望所有的—

Nah, nah, nah, that doesn't feel right

不,不,不,這感覺不對

Maybe, uh, speed it up

也許,呃,加快速度

Yeah, that's nice

是的,這很好


[Verse 1]

I really hate the way you think that you can get away

我真的討厭你,認為自己可以逃脫

By blaming all your stupid problems on your mental state

將所有愚蠢的問題歸咎於你的心理狀態

I'm tired of burnt-out lies, oh

我厭倦了被燒毀的謊言,噢

Ooh

You think you know me, but you hardly even know yourself

你以為你了解我,但你幾乎不了解你自己

I'd bite my tongue and let you think I only wish you well

我會咬緊牙關,讓你以為我只是祝你好運

I don't, I know you know it

我不,我知道你知道

Ooh


[Pre-Chorus]

And I'm tired of letting someone get the bеst of me, so go ahead and

我厭倦了讓某人占盡便宜,所以就


[Chorus]

Cry, cry

哭吧,哭吧

Go ahead and ruin somеone else's life

放心哭吧,毀掉別人的生活

Cry, cry

哭吧,哭吧

Go bug somebody else, so I can sleep at night

去煩別人,這樣我可以安心入眠


[Verse 2]

Mmm, you're more narcissistic than anybody in Hollywood

嗯,你比好萊塢的任何人都自戀

You're not a misfit, don't keep sayin' you're misunderstood

你不是另類,不要老說你被誤解了

I'm tired, oh, I'm so tired, oh

我厭倦了,噢,我真的厭倦了,噢

Ooh

And maybe you're the honest type

也許你是誠實的類型

And it's been me the whole damn time

這一直是我自己的問題

I should really try to calm my mind and see things from your side

我應該真的試著平靜我的心,從你的角度看事情

Or, maybe you can

或者,也許你可以


[Chorus]

Cry, cry

哭吧,哭吧

Go ahead and ruin someone else's life

放心哭吧,毀掉別人的生活

Cry, cry

哭吧,哭吧

Go bug somebody else so I can sleep at night

去煩別人,這樣我可以安心入眠


[Bridge]

Cry, cry

哭吧,哭吧

Go ahead and ruin someone else's life

放心哭吧,毀掉別人的生活

Cry, cry

哭吧,哭吧

And I'm tired of letting someone get the best of me, so go ahead and

我厭倦了讓某人占盡便宜,所以就


[Outro]

Cry, cry

哭吧,哭吧

Go ahead and ruin someone else's—

放心哭吧,毀掉別人的—

9會員
139內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!