Becky Hill - Outside Of Love 【英文歌曲翻譯】

2024/04/01閱讀時間約 5 分鐘

[Verse 1]

I don't really understand it

我真的無法理解這一切

And you don't wanna talk about it

你也不想談論它

So where do we go now?

那麼我們現在該去哪裡?

What are we doin'?

我們在做什麼呢?

I can't stand the silence

我無法忍受這份寂靜

So deafenin'?

那麼令人窒息


[Pre-Chorus]

That look in your eye hits differently

你眼中的那個神情感覺不同

You've come to the point where you don't love me no more

你已經到了不再愛我的地步

And I can't give you more

而我無法再給你更多

Anymore, anymore, anymore

再也無法,再也無法,再也無法


[Chorus]

How do we make it better?

我們要如何讓一切變得更好?

Should we admit that I'm not enough?

我們應該承認我不夠好嗎?

I thought we said, "Forever"

我以為我們說過「永遠」

It's cold on the outside of love

在愛情的邊緣我感到冰冷

Can we rеignite the fire?

能重新點燃那把火嗎?

Or should wе admit we're givin' it up?

或者該承認已經放棄了嗎?

Right now, I don't know why

現在,我不知道為什麼

I'm cold on the outside of love

在愛情的邊緣我感到冰冷


[Post-Chorus]

On the outside of love

在愛情的邊緣

Outside of oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh

愛情的邊緣

On the outside of love

在愛情的邊緣


[Verse 2]

I would rather you were happy

我寧願你快樂

Even if that means without me

即使那意味著沒有我

How long have you felt this? (Mm)

你已經感受這樣多久了?

Have I been clueless?

我一直都毫無察覺?

I can't stand the silence

我無法忍受這份寂靜

So deafenin'

那麼令人窒息


[Pre-Chorus]

When I'm with you I just feel lonely

當我和你在一起時,我只感到孤獨

There's thoughts in your head that you don't tell me no more (Don't tell me no more)

你心中有許多想法,你不再告訴我了(你不再告訴我了)

And I can't give you more

而我無法再給你更多

Anymore, anymore, anymore

再也無法,再也無法,再也無法


[Chorus]

How do we make it better?

我們要如何讓一切變得更好?

Should we admit that I'm not enough?

我們應該承認我不夠好嗎?

I thought we said "Forever"?

我以為我們說過「永遠」?

It's cold on the outside of love

在愛情的邊緣我感到冰冷

Can we reignite the fire?

我們能重新點燃那把火嗎?

Or should we admit that we're givin' it up?

或者我們該承認已經放棄了嗎?

Right now, I don't know why I'm on

現在,我不知道為什麼

On the outside of love

在愛情的邊緣


[Outro]

(Outside)

(愛情的邊緣)

On the outside of love (Outside)

在愛情的邊緣 (愛的邊緣)

Oh, on the outside of love (Outside)

噢,在愛情的邊緣 (愛的邊緣)

Outside of oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh (Outside)

愛情的邊緣,噢,噢-噢,噢-噢,噢-噢 (愛的邊緣)

Oh-woah, oh-woah (Outside)

噢-哇,噢-哇 (愛的邊緣)

Ooh-ooh, woah-oh-oh (Outside)

噢-噢,哇-噢-噢 (愛的邊緣)

Outside of oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh (Outside)

愛的外面,噢,噢-噢,噢-噢,噢-噢 (愛的邊緣)

On the outside of love

身處愛情的邊緣

9會員
106內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!