【歌詞翻譯】Dayglow - Hot Rod #一起聽音樂 #純歌詞翻譯

2024/04/14閱讀時間約 3 分鐘

🎵中英文歌詞對照🎵

(Sloan, let's sing a song, what can we sing?)

(史隆,我們來唱首歌吧,唱什麼好呢?)


My memory is not like the other one

我的記憶和其他人都不一樣

Turn to strike my face

被現實打臉

Always second place

總是不如別人

Tell me again, why is it I

再跟我說一遍,為什麼我

Never can do anything right?

沒一件事做得對

Complicated theories of life

人生好複雜

Sarcastically

真是諷刺


But we both know

但我們都知道

The way it's gonna go

事情會如何發展

In the same way

一成不變

Maybe I'm not all that you thought

也許我不是你所想的那樣

And we don't move

我們也不再前進

Like we used to do

不再像以前那樣

In the same way

和往常不同了

Maybe you're not such a hot rod

也許你並不是那麼出色


Take back again all that I ever was

收回過去的我

It was only just a phase

那只不過是一個過渡期

I never thought of it that way

我其實不想那樣

But what do I know?

但我又知道了?

I'm sorry for

我很抱歉

Not wanting to be your decor

但我不想當你的陪襯

Truth is such a violent force

實話很殘忍

Pushing you away

把你推開


But we both know

但我們都知道

The way it's gonna go

事情會如何發展

In the same way

一成不變

Maybe I'm not all that you thought

也許我不是你所想的那樣

And we don't move

我們也不再前進

Like we used to do

不再像以前那樣

In the same way

和往常不同了

Maybe you're not such a hot rod

也許你並不是那麼出色

Uh


Oh, we both know

喔,我們都知道

The way it's gonna go

事情會如何發展

In the same way

一成不變

Maybe I'm not all that you thought

也許我不是你所想的那樣

And we don't move

我們也不再前進

Like we used to do

不再像以前那樣

In the same way

和往常不同了

Maybe you're not such a hot rod

也許你並不是那麼出色

0會員
5內容數
Welcome to Feina Salon! 我會不定期分享西洋音樂、歌詞翻譯,還有電影&影集觀看心得 Hope you like it!❤️
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容