「我們都是香港說書人」本土故事作者訪問:問題(三)

2018/09/21閱讀時間約 3 分鐘
十三郎:
你哋係呢次嘅比賽到(暑期八回連載小說大挑戰),想得到啲咩?
子遴:
對我嚟講,無論係咩類型嘅寫作活動,目的都係將自己的創作同人分享,喜歡嘅可以點讚,唔係佢杯茶嘅可以略過不讀。我覺得寫作係絕大部分情況下,都屬於個人創作,反映作者嘅想法,能夠推動自己寫作嘅,就只有自己,其他嘅回報都屬於獎勵,唔好太介意能唔能夠獲獎或被人賞識,先可以保持創作的動力。
羊之歌:
比賽中,我想得到交流機會,人地睇完我的作品可以俾我意見,更重要可以識到一班志同道合的寫作人。我發覺penana呢度有樣野唔夠好,就係大部分人都係各有各寫,自己寫得爽就算,然後好少會去睇其他人的作品,咁當然少部分人會睇,但真係好少,就算你話呢度度好多點擊數的作品,其實佢每一集都係得百幾二百人睇,實際閱讀人數真係唔多,所以我希望大家都可以多一點看別人的作品,這樣才能俾到人寫作的動力。
萬歲森林:
參加今次比賽純粹想挑戰下自己,冇想過會得到啲咩噃….或者係認識到幾個志同道合嘅作者啦!我覺得多搞創作挑戰係好事,只要題材合適,我會再參與嘅。
我覺得呢個網站應該搞多啲活動(例如裝app推廣),向外推廣一下,向內就要加強作者同嘅聯繫,始終網站嘅內容完全係作者無償奉獻,網站應該搞多啲推廣作者嘅活動,例如幫多啲好嘅作品推出實體書,搞多啲小說比賽。當然,都可以搞同某啲機構合作嘅指定寫作題材,但係呢種合作只不過係廣告公司同客戶之間嘅合作,對作者似乎冇乜好處,他日隻GAME出咗,GAME公司會唔會專登介紹個故事原作者係乜水呢?真係唔知。所以,若果唔好好管理和推廣,作者就會逐漸流失,倒不如返去連登?又或者去台灣小說網站?
當然,我係因為珍惜香港有一個咁認真嘅小說平台,才來湊熱鬧,希望呢個網站、以至整體網絡連載小說都可以日益昌盛啦!
3D八爪魚:
無他,就係所有作者想要既野,曝光率。以此次創挑為契機,令讀者產生:『尼條友寫野好有趣。』既諗法,然後去拜讀其他作品。簡單講就係為左宣傳效果。
短頭髮:
同第一題答案類似,我只係想寫一個完整的故事,精不唔精彩唔重要,重要嘅係自己有得著 (例如如何串連零碎的想法、要係咩時候講世界觀設定),呢啲都係做讀者時不會特意思考嘅嘢。利用呢次嘅比賽去比自己嘗試、體會。可能呢啲對於平日寫開文嘅各位不算啲咩,但對我嚟講呢啲都係得著,亦係我想得到嘅嘢。
天洛卡:
坦白講,梗係想自己嘅小說可以接觸到更多讀者,跟住搵到同好或者知音人!哈哈!我真係會好開心!相信每個作者都有同樣嘅希望。
沒有名字的人:
其實係今次嘅比賽之中,我真係無諗過想得到啲咩。見到自己所寫嘅故事有人去睇,對我嚟講就足夠了。
十三郎:
你哋有咩意見想向作者們提出,鼓勵大家一齊去做某件事/活動/行為?
短頭髮:
我冇啲想講喎 XD。呃 …… 大家加油,莫忘初衷!
天洛卡:
香港係個不折不扣嘅商業社會,連寫作同閱讀亦離唔開現實嘅商業模式。呢一點,明白嘅,理解嘅,始終每個人都要食飯。我希望作者們可以多多留意同思考「作者」、「出版界」同「讀者」之間嘅關係,嘗試帶頭作出改善。三者同時係主動者、被動者和平衡者,形成一個循環,構造出而家嘅寫作閱讀風氣。三者都有作出改善嘅能力,只係差邊個率先動手。長遠嚟講,希望可以喺商業計算同文學創作之間搵到個平衡點,繼而增加文學創作嘅面向。
(續)
為什麼會看到廣告
多媒體廢作人
多媒體廢作人
喜歡創作故事的作者。 2016年6月發佈首個作品《叛神軍團》,至今已出版電子書,及持續在網上發佈至今。 同年9月,發佈《音樂漫遊-Slow Music》。 同年11月,首個合寫粵文小說《筆示驅魔傳》,並獨寫版視覺小說。 2017年創作《DSE幻想校園》,並簽約落實印實體書,預計2018年7月出版。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!