羅志祥為何要拆散我和我女友?

2020/04/23閱讀時間約 6 分鐘
常有偽人說,他們沒有秘密,因為一言一行也會被記者挖出來,造大眾的下飯菜。
偽人總是無奈的說,自己沒有私生活,因為都被大眾入侵了。
選擇當偽人的是你自己,完全不明白你是要怪誰,但我只是一介草民,為何偽人就有權入侵我的私生活?
其實我從不看娛樂版,因為我完全不想去了解偽人的私生活。我不是那些滿口仁義道德的人,只是真的不感興趣,誰誰跟某某在一起又怎了?分手又怎了?隔空罵戰又怎了?關我屁事?
反正偽人就只是讓大家看到想讓人看的一面,所以我向來只看「基本面」,我喜歡的偽人,要不他功夫了得,要不她外貌出眾,完全跟他的為人無關。
所以我對偽人們私生活的認知,大多是來自女友偶爾的提起。但偏偏,偽人們總是愛入侵我的人生。

吃完晚飯,開車送女友回家的時候,她沒頭沒腦的問:
「BB,你係咪一個壞左既人呀?」
「我緊係一個壞人啦,嘿嘿,妳一陣會唔會請我上去飲杯咖啡?」這樣奇怪的問題還是小心為妙,但在高速上,又難以分心查看女友的眼神,還是盡全力把球打走再說。
「你覺得黃心穎靚唔靚女?」
啊!我的咖啡呢?
「那誰?」又是哪個新人嗎?
「學是學非果個喎!」
「唔好意思,學是學非我淨係識森美咋喎,啲女冇留意呀,好靚架?」
我下次留意下先!這句硬生生吞回肚子去。
「唔知喎!可能你地男人覺得好靚啦!」
「咁如果佢有妳一成既美貌應該都算靚既。」來人救駕呀!為什麼車子裡就我們兩個?我恨不得把油門踏到底,幻想車尾箱是一板板的豆腐。
「佢俾人影到係的士入面同許志安又摸又鍚,之後重一齊落車添呀!」我的讚美招數完成被無效化。
「下?許志安喎……」我只能著實地回應,但連我也知道許志安是個實力派,而非偶像派。
「係呀!......你有冇車過第二個女仔!」話鋒又一轉,差點就一頸血。
「咁有時都會車下同事既。」這是合乎經濟效應又非常正常的行為吧?
「哦!即係有啦!係咪坐我個位!」女生總是會在這些地方表示強烈的佔有慾。
「咁讓女士坐車頭都係好合理既事姐,我咁有風度點會要佢坐後座呢?而且如果坐後座就會好似當我係司機咁架喇!」
「哦!即係重有女仔單獨坐你車添!」一時口快,說漏了嘴。
「佢會唔會摸你架!」
「傻瓜,同事黎架!你到站喇!我地係咪一齊落車呀?」極速把車開到她家,明明還沒到,還是先把話題扯遠一點比較好。
「咁我屋企暫時都冇人既......」好棒棒,連消帶打扳回兩城。

「BB,你有冇性上癮呀?」
女友又這樣沒頭沒腦的一句,害我差點把飯都噴出來。
「有呀,而家就想食左妳!嘿嘿!」我只能順勢而應,雙手亦抓住了她的肩膀,作狀要咬她。
女友輕輕推開我:「依,唔係呀,張致恒話自己性上癮,所以先食咁多女喎!」
張致恒?那誰?
女友看到我一臉黑人問號,貼心地說:「張致恒喎!成日偷食果個張致恒喎!」
「Steven呀!boyz果個Steven呀!」
「哦!變左個麻甩肥佬果個嘛!男人中年發福真係好可怕!」雖然我是真的不知道張致恒是誰,但防雷器掃到「食女」、「偷食」等詞,還是急忙想辦法來個全疊打。
「BB,你有冇周圍食女呀?」
我就像全力揮了一棒,還想看看球會被哪位幸運的球運撿到,後面卻實實在在地傳來「啪」的一聲。
「有呀!周圍食妳囉!」我繼續張牙舞爪,腦內不停想著要如何逃離這個大黑洞。
「攞部電話出黎!」女友突然就板起臉說。
「兩個人一齊最重要係信任,點解妳唔信我呢?」我就果斷繳械。
「我都係講笑姐,BB你做咩咁認真喎!」她溫柔地推開了我的手機。
「妳咁曳,妳性上癮既BB決定今晚要好好咁懲罰下妳!」扳回不止兩城,我心裡大笑了三聲。

「BB,知唔知邊個小豬?」我馬上十分警覺,每次牽扯到偽人的話題好像都不是什麼好事。
「我知,幾靚仔果個『中人』嘛,偷食呀?」八九不離十。
「BB你咁醒既?」女友十分驚奇。
「估架咋!妳提得偽人多數都係呢啲架啦!」我沒好氣地說。
「佢女友,呀唔係,前女友先岩,話佢周圍食女,重『多人運動』添呀!」
「咁刺激?」偽人界這些事其實應該不罕見吧?只是有沒有浮到水面上來罷了。
「你又想呀?」女友又警察上身。
「冇啲咁既事!一對一開心啲!」還要勉強把食物都推到左邊,鼓起了臉頰也要擠個笑容出來,這個氣氛還是小心為上,警察做事沒有底的。
「重話佢去到邊到都有女食,但仍然三更半夜同女友講晚安,真係唔知佢點解可以唔洗訓!」
「係囉!我都想好似佢咁唔洗訓!」疫情下,工作量有增無減,最近又的確是身心疲憊。
「係囉!你成日話忙,成日都OT又唔夠訓。」成功!成功!成功轉移話題!
「但我真係好鍾意訓,尤其同我女人訓!」黔驢技窮,其實我也只有這一招看家本領。來!再扯遠一點!
「咁其實會唔會你話OT既時候都係去左食女?」Orz……放過我好嗎?
「點會呢?」
「羅志祥一直同佢女友講要互相信任,所以佢女友一直冇check佢手機,我記得你都講過同一番說話!」
可恨的羅志祥,可恨的偽人們!為什麼你們總要令到我如此難堪?你們偷食不能再小心點嗎?
「電!話!」
「咩?」我還沒回過神來,口裡的豬肉也被我狠狠地啃得失神。
「拎!部!電!話!出!黎!」我只好乖乖地再次繳械。
「做咩冇左Face ID換左用密碼!係咪唔想俾我開到!」
「咪講左廢事俾狗查囉,用Face ID好危險架,雖則俾佢地打完Face ID都未必認到我個樣。密碼係我地紀念日呀,日月年。」我也是累了。
女警,不,女友仔細的翻查電話內的短訊、相片。
「呢個係邊個!做咩佢會翹住你影相!」女友聲音越來越大,幸好有限聚令,只有半間餐廳的食客看著我們。
「咁有啲女仔係晚宴到係會翹住男仔既手影相架啦,唔好諗咁多啦。」下班後頭已經有點痛,實在沒心情去處理這樣的無理取鬧。
「你講大話!又唔見我會咁樣翹住人地影相!」女友把電話丟向我,但眼界不好沒有中,幸好還是限聚令,後面那枱沒有人,我就跑去拾回電話。
「分手啦!」女友卻在此時拋下一句,頭也不回地跑了。
我看著她飛快的背影,半間餐廳的食客看著我無奈的臉。
我坐下來,繼續吃那碗泡菜豬肉石頭鍋飯,繼續狠狠地啃那些豬肉。
吳下阿蒙
吳下阿蒙
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!