《戲棚》:傳統文化再發現,體現港式匠人精神

2020/08/25閱讀時間約 2 分鐘
係戲院睇「戲棚」特別感動,字體設計得好靚啊
戲院有望係日內重開,熱愛睇戲嘅我不禁精神為之一振,誓要完成擱置係草稿好耐嘅觀影感想。今次想介紹《戲棚》,呢部拍出香港粵劇生態、意義同精神嘅紀錄片。作為一個從來冇睇過粵劇嘅後生仔,原本以為睇《戲棚》會悶到瞓着,結果相當驚喜。粵劇驚奇有趣嘅面向、製作人嘅匠心都令我十分專注同好奇。
宜家嘅戲棚主要係傳統習俗,例如鬼節(盂蘭節)、天后誕等日子上演。除左係球場度搭建,都會係一啲歷史較悠久嘅村落度搭棚。紀錄片就拍攝左幾個村落嘅戲棚。其中一個搭係海岸懸崖邊嘅戲棚令我印象特別深刻。戲棚係為慶祝天后誕而建,所以起係天后廟嘅旁邊。個廟本身已經好近崖邊,戲棚就搭係廟前搭多一塊地出尼做戲。
以行動支持創作者!付費即可解鎖
本篇內容共 1173 字、0 則留言,僅發佈於觀影手記
你的見面禮 Premium 閱讀權限 只剩下0 小時 0
慕雲
慕雲
「孤獨感使人擱淺,連結是救贖,我們都是命運共同體」 閱讀|電影|歷史|語學|生活|流行文化|國際時事 https://ko-fi.com/sarenechan 如你願意支持我繼續努力,可以請我一杯茶🍵 Patreon, Medium, Matters 同步更新 @sarenechan14
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!