香港以外

2020/09/07閱讀時間約 1 分鐘
2020年8月24日 12:13
圖取自網絡/立場新聞
看到面書有人在日本新宿,築人鏈,撐香港,有人舉黑色旗,上面寫住“光復香港 時代革命”八隻大字,而家舉旗,嗌口號,都應該只有身在外國嘅手足先至做得到。喺呢個咁民主專一嘅香港,就算舉白紙,只要多個兩個人,都會俾班癲狗告你違反限聚令599G。而家我會會見到黑色嘢,我嘅眼睛會浮現出八隻白色字。
圖取自網絡/奇象網
睇吓美國黑人事件,嗰位警員及現場3位警員被解僱(資料取自BBC)!跪脖嗰位警員更被指控犯有謀殺罪。反睇我哋班癲狗呢,竟然叫我哋去體諒一下佢哋因為工作時間長,工作壓力大,更要面對嘅場面非常混亂,我哋理應要去包容喎!原來香港其他人工作無壓力嘅,就算包容都有一個限度,當你見到啲畫面,睇見班癲狗大棍大棍吽落嚟,我真係唔知點樣去包容。
圖取自網絡/明報
犯法就係犯法,你哋講㗎嘛,又唔見你哋去拉人。就算有個別事件拉到人,都只係訓示了事。開電單車衝人羣嗰個差人呢?開槍打爆外國女記者嘅眼嗰個差人呢?上左警車都要擰反轉身掟煙霧彈去群記者嗰個呢?仲有嗰群毆打綠色物件嗰班癲狗呢?要幾多有幾多。老豆成日都教我哋,錯就要認,鬧就要企定定,不過香港已經改變左,錯唔使認架,只要你係差人。警權過大已經成為
圖取自網絡/立場新聞
事實,佢哋伸張緊佢哋心目中嘅正義,一個扭曲咗嘅正義。就連當權者都將責任下放於一個警察投訴科處理,即係叫佢哋自己攪掂佢。自己人揸自己人,揸都天光都揸唔到啦!嘥氣!差佬信得過,豬乸都會爬樹。
不過話分兩頭,我亦有見過其他畫面,睇到示威者變成暴徒,蜂擁而上去襲擊
圖取自網絡/香港商報網
被孤立左嘅警察,打到頭破血流,甚至掟汽油彈。我唔應同呢啲做法,佢哋當然唔應該咁激進,自己好蝕底,畀曬藉口班狗用“適當武力”去處,到頭來,先受皮肉之苦,再畀班狗帶反狗屋玩。
為什麼會看到廣告
欣怡瀧
欣怡瀧
Better Dead Than Red. 用寫去發洩香港自由正收緊。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!