Yerin Baek 白藝潾 - I'm in love 中英歌詞

2020/12/11閱讀時間約 2 分鐘
I'm in love歌曲秒數 42:56
sometimes I want to give up myself
有時我會想放棄自己
just to be with you
只為了能和你在一起
to be perfectly me, myself
為了成為完美的自己
to be clear that I could breathe alone
為了確認就算沒有你我還是能繼續呼吸
want to be with you
我想和你在一起

I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情
I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情

sometimes I want to give up myself
有時我會想放棄自己
just to be with you
只為了能和你在一起
to be perfectly me, myself
為了成為完美的自己
to be clear that I could breathe alone
為了確認就算沒有你我還是能繼續呼吸
want to be with you
我想和你在一起
I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情
I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情

I promise you
我保證
this kind of love has
never happened before
像這樣的愛情從來都沒出現過
I am so in love with you
我是如此的與你相愛

want to be with you
我想和你在一起

sometimes I want to give up myself
有時我會想放棄自己
just to be with you
只為了能和你在一起
to be perfectly me, myself
為了成為完美的自己
to be clear that I could breathe alone
為了確認就算沒有你我還是能繼續呼吸
want to be with you
我想和你在一起

I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情
I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情
I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情
I'm in love
我戀愛了
I'm in love
我陷入了這段戀情
飛翔的魚
飛翔的魚
我是天馬行空的魚,相信有天能脫離水中在空中飛翔,於是開啟了自己的異想世界,希望大家可以一起在這裡翱翔。我在這個世界創造了特別的雲朵:「小說雲朵」、「歌詞雲朵」、「電影雲朵」,看看你今天想降落在哪片雲朵?
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!