新機OLIGIO試做分享!緊膚去紋有無效?

2022/06/09閱讀時間約 2 分鐘
人就係貪新鮮!我係指扮靚個方面呀!無錯,最近有一部新機,聲稱係「無痛版Thermage」? 佢就係來自韓國嘅單極射頻OLIGIO。
OLIGIO係咩原理?
OLIGIO係最新3D膠原增生科技,透過單極射頻嘅科技,以立體加熱原理將真皮層加熱,幫助刺激膠原蛋白和彈力蛋白重組新生,令皮膚回復年輕彈力,同時亦都可以減少皺紋、緊緻提升輪廓。
OLIGIO點解佢比人叫做「無痛版Thermage」?
相比市面而家大熱嘅緊膚去紋技術,就好似Thermage咁,由於佢能量比較強,咁所以皮膚嘅溫度會升高,對於某部份人嚟講,就會有好「慶」好熱嘅感覺,治療過程就無咁舒適。
不過,OLIGIO最大一個賣點係佢獨有3種能量輸送模式專為亞洲皮膚量身定做,令療程痛感和副作用降至最低,將提拉效果達到最佳。而且,佢仲內置咗獨有
震動功能及智能噴冷模式,一邊做Treatment 同時會噴出冷凍氣體,咁所以皮膚就唔會有太大熱感,舒適度比傳統RF係舒適咗好多。
初試OLIGIO緊膚去皺效果
有新機就自然要去試! XD 無痛緊膚真係好吸引。美容師好細心咁同我分析皮膚狀況,仲同我簡單介紹一下OLIGIO嘅原理。佢話只係做一次,就已經可以有即時緊膚及提升效果,而且仲可以keep到大約6個月至1年。
至於佢係唔係真係「無痛」呢? 我親試之後我覺得係可接受,對被起Thermage佢係無咁痛,不過都會有短暫熱感,「無痛」呢個說法就因人而異啦。而treatment嘅感覺係可以接受嘅。
做完第1次OLIGIO Treatment ,提升輪廓嘅效果係明顯嘅,到而家都有成3個月,面形變得細咗,Jaw line位好明顯唔再浮腫。如果你係超級怕痛,咁就揀OLIGIO啦! 當然Thermage都有佢嘅強勢,所以都係睇下自己需要去選擇啦。
#OLIGIO#緊膚去紋 #提升輪廓
    Miu L
    Miu L
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!