【脫髮人士請入】分享我的抗髮之路 – 女士

2022/07/22閱讀時間約 2 分鐘
呢大半年我有一個好大困擾,就係覺得自己頭髮愈甩愈多,尤其係自從成為疫症康復者以嚟,脫髮量好似多咗一倍,我真係好驚呀!好擔心我引以為傲嘅一把長髮,從此變得稀疏 ><”
抗髮之路第1步:食防止脫髮Supplement
我好努力咁睇下有咩補救同埋預防脫髮方法,首先我係從Supplement入手,有日行開屈仔,見到樽美髮丸,心思思都想試下,見佢一日只係要食一粒,而且,呢個牌子我都有食開,不如試下啦。佢建議要連續食12個星期,由於我暫時只係食咗半個月,功效就仲未可見。呢個要遲D再Update大家啦。
抗髮之路第2步:轉用防脫髮洗髮水
然後,我都有轉用防脫髮洗髮水。其實我一向都有用呢D洗髮水,不過用開個隻韓國牌子唔知係唔係用得太耐,感覺上好似開始無咩效用,頭髮反而愈甩愈多,唉….所以,我聽朋友介紹用日本個隻「數字牌」,感覺上頭髮好似靚返少少,好似啱返自己髮質,感覺上唔再軟塌塌,豐盈返好多。希望KEEP住用,對防止女士脫髮真係有幫助啦!
抗髮之路第3步:Hair Spa
最後一步我係去咗做Hair Spa!感覺上有專業人士同儀器嘅幫助,成件事令我安心好多。點解我會想去做Hair Spa?就正如人病咗要睇醫生一樣,可以有專人用儀器Check到我嘅頭髮健康狀況,令自己了解多D脫髮問題所在,從而對症下藥防止脫髮。
講下我試做個個Hair spa 先
我做嘅係「全方位頭皮及髮絲激活再生療程」,以3大光療科技幫激活髮絲,包括:超聲波深層去垢、紅外線防脫髮、微電流生髮活髮,有助重新激活退化期嘅毛囊,以及抵禦因化學污染為毛囊帶來嘅傷害,增加頭髮濃密度,可以改善頭無力、油脂、頭瘡、生髮、固髮、脫髮等問題,亦可以重建髮根,孕育出健康的頭髮。
治療師仲同我講呢個Hair Spa可以生髮活髮防脫髮,令頭髮更豐厚濃密、髮質更強壯,抗脫髮功效達84%、頭髮濃密度增加達82%、髮絲強韌度增加達89%。
想知Details 可以去呢度 >>> >>> https://bit.ly/2WgNqPQ
我真係唔想遲D會無哂頭髮,所以真係要開始好好預防脫髮啦!
#生髮#活髮#防止脫髮#男士脫髮 #女士脫髮#生髮方法 #生髮推薦 #活髮生髮
    Miu L
    Miu L
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!