I can feel you

閱讀時間約 4 分鐘
can feel that you are tired and crying, and your apology, please believe me this love will always be with you no matter where I am, okay? You are worthy of being loved, it’s just that work needs to be separated from personal relationships. So you don’t need to explain too much to strangers who don’t know you all the time, those who want to know you will be willing to stay and listen to your sharing, so you did a great job today, it will be better if you don’talk about private matters to protect us.🥰
我能感覺到你累哭了,還有你的道歉,請相信我,無論我身在何處,這份愛都會一直伴隨著你,好嗎? 你值得被愛,只是工作需要和人際關係分開。 所以你不需要一直對不認識你的陌生人解釋太多,那些想認識你的人會願意留下來聽你的分享,所以你今天做得很好,不說私事保護我們就好了🥰
-+-+
Enjoy your trip and I will miss you too.
祝你旅途愉快,我也會想念你的
-+-+
如果你想念我的畫,在這個鏈接。 也會祝福與你同行的伙伴們。 如果你突然感到危險,記得避開它。 我愛你。📷
-+-+
Everyone who leaves has scars that cannot be erased...When I am willing to open my spiritual eyes and look at everyone, tired and lonely souls are here looking for a guide, and actually stepping on the road of understanding, I also saw that the souls of the people who left were even more broken, which made me very sad and made me want to guide as many people as possible. I'm actually tired and I think you might be too, but I'm so happy to have met you, you're really sweet, so go ahead and do whatever you want and I'm rooting for you.
每個離開的人,都有無法抹去的傷痕……當我願意睜開心靈的眼睛,看著每一個人,疲憊而孤獨的靈魂在這裡尋找引路人,而真正踏上理解的道路時,我也看到了 離開的人的靈魂更加破碎,這讓我很難過,也讓我想引導盡可能多的人。 我真的很累,我想你可能也很累,但我很高興見到你,你真的很可愛,所以繼續做你想做的事,我支持你。
-+-+
Brief is life, but love is long.
生命雖短,愛卻綿長。
-+-+
ou know what? Not everyone is worth our time, you just have to spend your love on what feels right to you. I really suffer from those inappropriate bugs🙄
Give them a few chances and time at most, and I have to clean up the rest:)
你知道嗎? 不是每個人都值得我們花時間,你只需要把你的愛花在你覺得合適的事情上。 我真的被那些不合適的bug困擾了🙄
最多給他們幾次機會和時間,剩下的我得收拾了:)
33會員
113內容數
成為一位靈活穿梭的時空者前寫下的日記,吟唱著關於靈修者在與各物種間。(*小說通常都會有筆者的親身經歷編寫,有些美化或虛幻,請勿上升到真人真世界。) 還有跟自己的喃喃細語,喜歡或吸引你的話,偶爾來喝茶坐坐吧。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!