珠海洗牙服務究竟點樣?親身體驗話你知

2023/11/12閱讀時間約 1 分鐘

我妹妹先排係珠海維港度箍咗牙,啱好我得閑陪佢去复诊,順便同自己洗個牙。因為有加過WeChat,所以直接同姑娘book好咗時間。

過咗關口call 部taxi幾分鐘就到咗,其實行路過去都幾近嘅,但係我哋啱行完街有d攰,唔想再行路啦。到咗診所之後姑娘好熱情嘅招呼我哋,有免費嘅茶水同埋麵包仔,肚餓隨時都可以食,無聊嘅話還可以睇睇電視同埋雜志。

休息室等醫生

休息室等醫生

今次我係第一次洗牙 ,喺網上睇到有d人話洗牙很痛,過來前就做好咗心理建設。啱開始洗牙時我都有d緊張,吳醫生話有咩嘢唔舒服可以舉手,然后帮我洗咗差唔十分鐘,全程都好溫柔,一d都唔痛,就係有d酸酸麻麻咁,洗出來好多牙石,洗完牙後舒服哂,感覺口氣都清新好多。

準備洗牙

準備洗牙

洗完牙之後我唸起前排有兩隻後牙有d牙疼,就問吳醫生可唔可以順便同我睇下,佢都好熱心,話免費幫我拍個牙片睇下情況先。兩隻後牙都係蛀牙,好彩蛀嘅唔係好深,我都唸著早d補好,但係因醫生嘅檔期已經full咗,我唯有下個星期六日得閑嘅時候再過來補牙喇。我search咗補牙要用到嘅物料型號,網上比較推薦嘅系3M-Z350和P6O呢兩種物料 ,我糾結補後牙應該選邊個物料,有補過牙嘅朋友仔們可唔可以講下哩兩款物料嘅使用感受呢?

我都俾各位個小tips,去洗牙前最好先食飽野,事因洗完牙後嘅兩個鈡係唔可以食嘢嘅。

Alxe
Alxe
用心分享生活,做最好的自己!
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!