德國自由行攻略收藏好喇!

2023/11/22閱讀時間約 1 分鐘

德國係一個好大嘅地方,所以自駕旅行嘅話每個城市距離都幾遠,就要開好耐嘅車,建議大家仲係坐火車方便啲,用當地嘅App網上買票就得~

🌟第一日到咗後,就食咗德國嘅豬手同香腸,仲叫咗杯啤酒🍻。呢度嘅啤酒仔細嚐係甜甜地,好好味。推薦一間叫做 "Restaurant Maximilians Berlin" 嘅餐廳,記得要提前預約喔,呢間餐廳好受歡迎,唔預約可能要排隊😭。我覺得呢間餐廳嘅香腸比豬手好味啲,我一個人就食咗一盤~

🌟第二日起身就去睇咗勃蘭登堡門同猶太人紀念碑等景點。

🌟第三日,我哋由柏林坐火車去咗漢堡,呢兩個地方相對較近,大約一個多鐘頭就到啦。喺漢堡,我哋主要睇咗微縮世界(可以Google搜尋訂票),整個遊程約兩個鐘頭就完成咗。

🌟第四日,我哋由漢堡轉車去咗不萊梅休息咗一日。呢個細啲嘅小鎮,感覺唔係咁有嘢玩……

🌟第五日,我哋由漢堡坐火車🚞去咗科隆,大約兩個鐘頭嘅車程,所以最好中午前就出門~科隆感覺都唔係咁有嘢玩,不過科隆大教堂仲係值得一睇,去嘅時候正好裏面有啲人喺做禮拜,仲挺有意思嘅🤓。

⚠️注意,德國星期日所有商店都收門,佢哋星期日都休息,所以最好避開星期日逛街購物🛍️。


raw-image
raw-image
raw-image
raw-image


0會員
5內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!