Robin Schulz & Topic ft. Oaks - One By One 【英文歌曲翻譯】

2024/01/27閱讀時間約 3 分鐘

[Intro]

Come keep me up, this one's for us

來,陪我度過,這是屬於我們的時刻

Pour up the memories one by one

一杯一杯地傾訴那些回憶


[Verse 1]

Late night in the city

夜晚城市的時光

Lucid fever dream

像是清晰的夢境

Neon lights all up and down the street

在整條街上霓虹燈不斷閃爍


[Refrain]

Young love in the backseat

年輕的我們在後座談戀愛

We got all we need

互相擁有一切所需

Dancin' in the dark to your heartbeat, heartbeat

在黑暗中感受著你的心跳舞動,跳動


[Chorus]

Come keep me up, our night is young

一同度過吧,我們的夜晚尚未結束

Pour up the memories one by one

一杯一杯地傾訴那些回憶

Come keep me up, this one's for us

來,陪我度過,這是為我們而來

Pour up the memories one by one

一杯一杯地傾訴那些回憶

Come keep me up

來,陪我度過


[Post-Chorus]

Come keep me up

來,陪我度過


[Verse 2]

Late night in the city

夜晚城市的時光

Americana dream

美式夢幻

Stay right here forever, never leave (Don't leave)

永遠留在這裡,永不離去(不要離去)


[Refrain]

Young love in the backseat

年輕的我們在後座談戀愛

We got all we need

互相擁有一切所需

Dancin' in the dark to your heartbeat, heartbeat

在黑暗中感受著你的心跳舞動,跳動

Come keep me up

來,陪我度過


[Build]

Come keep me up

來,陪我度過

Come keep me up

來,陪我度過


[Chorus]

Come keep me up, our night is young

一同度過吧,我們的夜晚尚未結束

Pour up the memories one by one

一杯一杯地傾訴那些回憶

Come keep me up, this one's for us

來,陪我共渡,這是為我們而來

Pour up the memories one by one

一杯一杯地傾訴那些回憶

Come keep me up

來,陪我共渡


[Post-Chorus]

Come keep me up

來,陪我共渡


[Outro]

Come keep me up, our night is young

一同度過吧,我們的夜晚尚未結束

Pour up the memories one by one

一杯一杯地傾訴那些回憶

Come keep me up, this one's for us

來,陪我共渡,這是為我們而來

Pour up the memories one by one

一杯一杯地傾訴那些回憶

8會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!