If I learn code again

閱讀時間約 1 分鐘
    尋大神腳印, 亦步亦趨。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    4.2 SBTx10
    閱讀時間約 1 分鐘
    3.2 荷蘭拍
    閱讀時間約 1 分鐘
    1.18 Todo List
    閱讀時間約 5 分鐘
    KOL to follow
    閱讀時間約 1 分鐘
    4.3 [實作] 猜數字合約
    閱讀時間約 8 分鐘
    你可能也想看
    歌詞翻譯《Damned If I Do Ya如果我做了我就他媽完了》 -All Time Low我已經為這檔事戰鬥至今,已經好久了 我在被否定的急流裡溺水了 我清洗、我修理、我撿拾 所有我破碎的部分。只因妳離開我 警備線、粉筆痕 在黑夜中喝一小杯純龍舌蘭酒 這犯罪現場 挺有感覺的郊區生活 我已經為妳放棄所有了 妳怎麼認為我會知道 妳他媽已經放下我了
    Thumbnail
    avatar
    大藍的英文歌詞翻譯
    2024-01-28
    If I could change my job, I would be… Remembering the answer on my homework paper in elementary school was...
    avatar
    PoorEnglishPoorMe
    2024-01-13
    If I have to move from my city ,I would move to..., becauseMaybe I would move to Melbourne in Australia. It spends about eight to nine hours from Taiwan to Australia by taking a non-stop flight. Australia is o
    avatar
    PoorEnglishPoorMe
    2023-12-27
    Kimberly Perry - If I Die Young Pt. 2音樂純享:Kimberly Perry - If I Die Young Pt. 2
    Thumbnail
    avatar
    Life Dog
    2023-07-05
    The Band Perry - If I Die Young 音樂純享:The Band Perry - If I Die Young
    Thumbnail
    avatar
    Life Dog
    2023-07-04
    If I could be a constellation 今天又碰到你好幾次。 中午那趟在等化療藥 沒看到你過來只聽到按鈴聲 想說這次怎麼不求救了 你只是笑笑說沒關係 感覺累了有氣無力沒什麼精神 中午買好午餐準備開動 你走過來問我有人坐嗎? 我說沒有空空 你把背包放著佔位置然後去買午餐 就這樣隔著一張破椅子 各吃各的 各看各的手機 下午某趟從4F病房出來
    avatar
    Chiating Chang
    2023-03-03
    What should i do if i miss you?What should i do if i miss you? 想你了怎麼辦?
    Thumbnail
    avatar
    小晴天
    2022-05-28
    Poem/ If I did learn one thing from youIf I did learn one thing from you  That was the path .....
    Thumbnail
    avatar
    Shirley 梁雪莉
    2021-07-28
    和平象:If I have to tell what harmony was alike,If I have to tell you what harmony was alike,it has to be ......
    Thumbnail
    avatar
    蓮子水共同體
    2020-06-29
    avatar
    We Are Young Family
    2015-05-13