19. CREAM的登山靴與化妝水

2017/08/11閱讀時間約 1 分鐘

Cream是上一篇明明的死黨,從裝扮來看不難猜出是個愛戶外運動的女孩,配上稍低沉的聲音,是個泰國女漢子來著的,印度結束之後會去尼泊爾著名的ABC(Annapurna Base Camp)路線健行,不太愛跟外人說話的她常常滑著手機不然就是與明明聊天,隨然是個outdoor girl但可是非常注意妝容的。

 

 

他在我的筆記本上寫到

 

 

India is one of my dream destinations. Before I came here, everyone had told me that India was super dirty and full of diseases. However, I still resisted to come here. India is amazingly beautiful in its way. Every corner of the street has differences. Here is the country of diversity and full of believes.

Well, it’s fun to travel here and open my eyes. Plus India has given me lot of experience so far. I’ll definitely come back here again.

 

Cream Thailand 🙂

 

 

Darren Cheng
Darren Cheng
Darren是我爸給我的名字,不是英文老師取的。台北是我媽生下我的地方。成癮於記錄事情,相機也好文字也罷,一直相信著把生命丟到路上,就會看見它原本的樣子,喜歡在生活旅行也在旅行中生活。現在的我正找回人生的主導權,在一段注定有結尾的旅程中,過一個80歲後依舊有著無數故事可說的人生。 好吧簡單來說,我喜歡閱讀寫字、攝影旅行、瘋狂做自己。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!