January 24

閱讀時間約 3 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
Cease looking to others for help and look for it within, and you will find it. Always go to the Source for the answer, and do not be satisfied with anything second-hand, or anything that is not of the very highest. By starting from the bottom and working upward, you will be cleansed and purified throughout and can start off with solid rock-like foundations which nothing and no one can shake or destroy. Once your foundations are sound, you can go on building and building without any concern. See that your foundations are rooted and grounded in Me, in the ways of the Spirit, and not in the ways of the world which are here today and gone tomorrow. Live and move and have your whole being in Me. Let My peace and love infill and enfold you. Lift up your heart in deep love, praise and gratitude, and be at perfect peace as you do My will and walk in My ways.
  停止到其他人那尋求幫助,而是向內尋求,我會找到它的。總是去「源頭」尋求答案,並且不為任何二手的,或任何並非來自最高處的事物感到滿足。通過從底部開始努力向上,我會被從裡到外地淨化、純粹化,並且可以從像石頭一樣堅固的基礎上開始,這樣的基礎不會被任何人或事物所摧毀或動搖。
  一旦我有了可靠的基礎,我就可以在那之上繼續創建它,無須再有任何擔心。以靈性的方式來看待,我的基礎扎根與基於上天,而非以飄忽不定的世俗的方式。在上天之中活著、行動和全然地存在。讓上天的平和與愛,填入與圍繞我的生命。將我的心在深愛、讚頌與感恩中舉起,並且在完美的平和中,從事於上天的意願,走在上天的道路上。
為什麼會看到廣告
14會員
632內容數
邀請台灣、香港、中國三地的朋友,分享自己的生命故事。雖然都是華人,但有著不同性別、不同性傾向、不同成長經歷。但都符合一些人性原則:「每個生命,都是獨特、珍貴、美好的」、「生命的傷口,也是生命的窗口」、「真實自我,幸福人生」。期許通過「生命陪伴生命、生命感動生命、生命影響生命」的方式一起生命學習成長。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
屘寶的沙龍 的其他內容
January 18
閱讀時間約 2 分鐘
January 19
閱讀時間約 3 分鐘
January 20
閱讀時間約 3 分鐘
January 21
閱讀時間約 3 分鐘
January 22
閱讀時間約 3 分鐘
January 23
閱讀時間約 3 分鐘