December 25

閱讀時間約 3 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
Day by day you become more and more infilled and infused with the Christ consciousness. You are able to walk in the light and become one with the light until there is no darkness in you, and as this process takes place you bring more light into the world. You must realise that it all starts in you. You have to put your own house in order first, and you must have the faith and confidence that you can do so and then do it. It is what is within you that is reflected without. It is not something to be striven for; it is something that just happens if only you will let it, and fill your heart and mind with love and understanding. This raised state of consciousness is in the very air you breathe. Breathe it in deeply and let your whole being be infilled with it. It is so great that you cannot contain it; therefore breathe it out, and so keep it moving and growing.
  一天天地我越來越被上天的意識層面所充實、所填滿。我已能夠在光中行走,與光相融,直到在我之中沒有任何黑暗,並且當這個過程在發生時,我給這世界帶來了更多的光明。我一定要意識到這一切都從我之中開始。我需要先管理好自己的事,我必須得有信心和信念我能做到這一點,然後就去做到它。
  外在所反映的正是我內在所擁有的。這不是某件需要去奮鬥而來的事物;它只是某件會發生的事情如果我讓它發生,並讓我的心與念都充滿愛和理解。這提升了的意識狀態就在我所呼吸的空氣裡。深深地吸入它,讓我的整個靈魂都充滿它。它是如此偉大,我無法容納它;因此將它呼出,讓它保持流動和成長。
為什麼會看到廣告
屘寶
屘寶
年近花甲的中老年男同志。2014台北巿立國中教職退休,2019二月底遷居至台東、2020六月遷居至新竹過著自在悠哉的日子。2017創立「生命小彩坊」真人影音圖書館,已錄製150多集的影音專訪。2020二月25日起,開始跟隨Siraya老師學習《絲路薩滿》,正走在「尋回自己」、「回家」的途中 ^_^
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!