December 31

閱讀時間約 3 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
Once you have taken a step forward in faith, never look backwards or start regretting what you have left behind. Simply expect the most wonderful future and see it come about. Leave all the old behind; it is finished. Be grateful for the lessons you have learnt and for the experiences you have had, which have all helped you to grow and have given you a deeper understanding, but never try to cling on to them. What is waiting for you is far, far more wonderful than what you have left behind. When you have placed your life under My direct guidance and direction, how can anything go wrong? It is when you have taken a step forward and then wonder if you have done right, and you allow doubts and fears in, that things begin to crowd in on you, and you find yourself bowed down by the weight of your decision. Therefore let go, release the past and move forward with your heart filled with love and gratitude.
  一旦我在信念中踏出了一步,永遠都不要朝後看,或是開始後悔被我留在身後的。僅僅只是期待最美好的未來,並看著它實現。將所有舊事物都留在身後;它已經完結了。對我所學習到的經驗感到感恩,因為我所擁有的這些經驗一直在幫助我去成長,給了我更深層面的理解,但永遠都不要試圖對它們緊抓不放。正在等待著我的遠比我所留在身後的要美好。
  當我將我的生活放置於上天直接的指導和引導之下時,又怎麼會有任何事會出錯呢?正是當我往前走了一步,然後又想知道我是不是做對了時,我讓懷疑和恐懼進來,於是事情開始朝著我蜂擁而來,而我會發現我自己被我的決定的重量壓彎了腰。因此,放手,釋放過去,並帶著我充滿愛與感恩的心向前邁進。
為什麼會看到廣告
屘寶
屘寶
年近花甲的中老年男同志。2014台北巿立國中教職退休,2019二月底遷居至台東、2020六月遷居至新竹過著自在悠哉的日子。2017創立「生命小彩坊」真人影音圖書館,已錄製150多集的影音專訪。2020二月25日起,開始跟隨Siraya老師學習《絲路薩滿》,正走在「尋回自己」、「回家」的途中 ^_^
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!