June 30

閱讀時間約 3 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
Are you consciously aware of Me and My divine presence? Do you wake up each day with a song of love and gratitude in your heart? Are you ready for whatever the day may bring, knowing that it will be a wonderful day because I go before you to prepare the way? Do you expect the very best to come out of this day and see everything falling into place perfectly? Can you see all the beauty and wonder in the world, or do you find yourself concentrating on the chaotic state the world is in, bemoaning the fact that humanity is the cause of it? Realise that without faith you cannot live this life, for it is by faith that all things are made possible. It is by faith that you can do all things, but of yourself you can do nothing. Let Me work in and through you so all may come to know Me and love Me and want to walk in My ways and do My will. 
我在有意識地覺察到上天,及上天那神性的臨在嗎?我每天早上醒來心中會唱著愛與感恩之歌嗎?我已經為今天可能發生的任何事情做好準備了嗎,並知道這會是美好的一天,因上天會在我前面鋪墊道路嗎?我期待最好的會在這一天發生,並能看見每一件事情都在它完美的位置上嗎?我可以看得到這世上所有的美好與奇蹟嗎,還是我發現自己關注在世界所處的混亂狀態上面,哀嘆人類是這一切的起因?
要意識到,沒有信念,我無法活在今生,因為是通過信念,使得萬物皆有可能。是通過信念,我才能做到這一切,如果單憑我自己,我做不了任何事。讓上天從內而外地在我身上工作,這樣所有人都會認識上天,愛上天,希望行在上天的道上,行使上天的意願。
為什麼會看到廣告
屘寶
屘寶
年近花甲的中老年男同志。2014台北巿立國中教職退休,2019二月底遷居至台東、2020六月遷居至新竹過著自在悠哉的日子。2017創立「生命小彩坊」真人影音圖書館,已錄製150多集的影音專訪。2020二月25日起,開始跟隨Siraya老師學習《絲路薩滿》,正走在「尋回自己」、「回家」的途中 ^_^
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!