初雪

閱讀時間約 1 分鐘
夜幕落下
白鴿因黑暗的沉重飛向月光
它的影子輕如蟬翼
它的歌喉靜似墓穴
它把人們的冷漠丟給大地蒼莽
它轉身獻出自己的潔淨,
只是為了回應宇宙的往事、塵埃的想像。
浪潮褪盡
沙漠因遠處的吶喊迷戀海洋
它黃金般美艷
它火山般熾烈
它不屑人們的仇恨,與苦難為伍
它獻出愛情
認為這是勇士的自我毀滅、強者的自我原諒。
朝陽升起
鮮花因污血的滋養滿懷蜜香
它渴望姦誘
它崇拜殘忍
它譏笑人們的無知,沉溺青春的徜徉
它獻出骯髒的憂傷
堅稱這是人間全部的真誠與死亡。
大霧瀰漫
森林因晚霞的回憶變成火場
它想生長
它愛餘燼
它一伸手就掐死人們的軟弱
它鄭重其事獻出寬廣
如同哺育低賤與高貴那樣
殺戮肆虐
一切潔淨、愛情、憂傷、寬廣
因永恆的祭祀化作神的雪
她微笑
她含淚
她看到所有人跪下
她命令溫暖、慈愛、智慧、堅強的人們
抬頭
然後獻出初雪
    0會員
    1內容數
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    你可能也想看
    防曬產品係數測試報告彙整(2024年)從2014年起,自己對於市售防曬產品的效能產生了濃厚的興趣。因為當時候發現不少產品的防曬係數其實標示是有問題的,像是原本應該是人體測試的SPF與PA數值,實際上沒有做,只用機器測試的數據來充當,但這兩者卻有很大的差異。像是防曬係數其實有強度、廣度與平均度三個面向需要一起判斷,但多數廠商並沒有完整標示
    Thumbnail
    初雪(後記)完結一段失落嘅感情,你有幾多時間去傷心? 一日?一星期?一個月?一年?一世? 我有一程機嘅時間。連埋喺青島轉機,講緊大約五個鐘左右。
    Thumbnail
    2020-07-24
    初雪(結局篇)下走的終須走。 從第一晚認識初雪開始,我哋都非常清楚,呢一日只係時間問題。正如人生一樣,我哋出世嘅唯一必然結局,就係死亡;其實都係一早知道。不過,知道還知道,並唔代表你可以坦然面對。
    Thumbnail
    2020-07-21
    初雪(結局篇)上三星期前,我上嚟中國東北做嘢;其中一個原因,係想放低我同Chloe啱啱完結嘅五年「苦戀」、重新上路。 三星期後,我陷入另一段註定冇結果嘅苦戀 — 我同初雪嘅戀情,亦都即將會完結。
    Thumbnail
    2020-07-17
    初雪(拾柒)細個讀書嗰陣,好記得有一篇課文,講過啲咁上下嘅嘢: 「中國係一個多元民族國家,主要民族有漢、滿、蒙、回,藏;除此之外,仲有好多其他少數民族,全體合成中華民族。」
    Thumbnail
    2020-07-14
    初雪(拾陸)2005年初夏某深夜,長白朝鮮族自治縣,鴨綠江邊。 我同初雪嘅脫北計劃,今晚終於要實行。我喺長白縣嘅鴨綠江邊,望向對岸嘅惠山市,焦急咁等緊初雪嘅出現。
    Thumbnail
    2020-07-10
    初雪(拾肆)我好討厭打交!我好討厭打交!我好討厭打交! 好很重要所以講三次。 「打交」呢個動作,本身就已經係一套「七傷拳」 — 傷人七分、損己三分。你唔戴套(拳套)兜口兜面舂人一拳,人哋爆晒缸就固然傷,你自己個拳頭同人哋個頭骨顴骨硬碰,點都紅腫痛返一兩日。
    Thumbnail
    2020-07-03
    初雪(拾叄)十七八歲嘅時候,我第一次睇電影《滾滾紅塵》;老實講,當時嘅我,並非完全睇得明呢齣戲。 我唔明沈韶華(林青霞)點解會將最後一個逃亡嘅機會,俾咗章能才(秦漢);我更唔明白,點解沈韶華會咁愛呢個兩次選擇離開佢嘅男人。
    Thumbnail
    2020-06-30