神仙(笑話)

2023/09/14閱讀時間約 1 分鐘

*友朋同學死纏難打地說:「求妳不要喜歡那個有錢仔吧!」

阿美同學厭惡地說:「媽寶,死開一點吧!」

小峯同學幽默地說:「其實那些港女最想嫁給的男人應該是那些神仙,而不是有錢人,因為那些神仙已經擺脫了世俗的枷鎖啦,他們是無父無母的,所以祂們做不到媽寶,友朋同學你羡慕不了的!你應該和阿美同學說:『施主,我得道成仙啦!不再是媽寶啦!我已經無欲無求的我!』」

阿美同學驚訝地說:「什麼!你怎樣知道的!我真是喜歡神仙的喎!我貪祂們夠獨立啊!」(如有雷同,實屬巧合)(漢語版)


*友朋同學死纏難打咁講:「求妳唔好中意嗰個有錢仔啦!」

阿美同學厭惡咁講:「裙腳仔,死開啲啦!」

小峯同學幽默咁講:「其實啲港女最想嫁既男人應該係嗰啲神仙,而唔係有錢人,因為嗰啲神仙已經擺脫咗世俗既枷鎖,佢哋係冇父冇母既,所以佢哋做唔到裙腳仔,友朋同學你幸唔到架啦!你應該同阿美同學講『施主,我得道成仙啦!唔再係裙腳仔啦!我已經無欲無求架我!』」

阿美同學驚訝咁講:「吓!你點知架!我真係中意神仙架喎!我貪佢哋夠獨立!」(如有雷同,實屬巧合)(廣東話版)

4會員
221內容數
我會將自己寫笑話的經驗分享給大家。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!