醜化(笑話)

2023/09/15閱讀時間約 1 分鐘

珍珍同學哭着說:「小峯同學,大文同學經常在網上醜化我啊!」
小峯同學安慰她說:「珍珍同學,不要不開心啦!妳不需要理會別人怎樣看待自己的!我覺得妳傾國傾城,又傾宇傾星,即是說美到燈泡都爆開了,連西施、貂蟬都不如妳啊!妳是香江四大美人之首啊!妳長得漂亮,他才可以『醜化』妳嘛!妳長得醜陋,他就用不着「醜化」妳呢!妳不化妝都美,他就要喬裝才行!大文同學他就沒有人可以醜化到他,因為他本身就那麼醜陋,給一把鏡子他照一照,那把鏡子都沒有那麼容易爆開來!他不像妳那麼美到鏡子都爆開來啊!」
珍珍同學笑逐顏開地說:「謝謝你啊!我不會再理會他怎樣看我的啦!」
小峯同學附和地說:「那就好!開心是自己爭取的!自得其樂嘛!不用理會旁人的目光,大眾的眼睛並不是很雪亮的,他們是色盲的!」(如有雷同,實屬巧合)(漢語版)


珍珍同學喊住口咁講:「小峯同學,大文同學成日喺網上醜化我啊!」
小峯同學安慰佢講:「珍珍同學,唔好唔開心啦!妳唔需要理人點睇架!我覺得妳傾國傾城,又傾宇傾星,即係靚爆全宇宙,連西施、貂蟬都不如妳啊!妳係香江四大美人之首啊!妳生得靚,佢先可以『醜化』妳嘛!妳生得醜樣,佢又駛乜「醜化」妳呢!妳唔化妝都靚,佢就要喬裝先得!大文同學佢就冇人可以醜化到佢,因為佢本身就咁樣衰,畀把鏡佢照,把鏡都冇咁容易爆開啦!佢唔似得妳咁靚爆鏡啊!」
珍珍同學笑逐顏開咁講:「多謝你啊!我唔會再理佢點睇架啦!」
小峯同學附和地說:「咁就好!開心係自己爭取既!自得其樂嘛!唔駛理旁人既目光,大眾既眼睛並唔係好雪亮架,佢哋係色盲架!」(如有雷同,實屬巧合)(廣東話版)

4會員
221內容數
我會將自己寫笑話的經驗分享給大家。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!