一位姊妹分享咗佢嘅揀偶經歷啦

閱讀時間約 2 分鐘

一位姊妹分享咗佢嘅揀偶經歷啦:

🌹呢一段日子,我經歷咗好多事,其中一個最特別嘅就係揀擇伴侶嘅經歷。係其中一次偶然嘅機會,我遇上咗我老公,佢除咗有穩定嘅收入之外,仲有幾個令我心動嘅特質,我都係因為呢啲特質而決定同佢一齊。

🌹首先,係一次去燒烤店嘅時候,佢主動幫我燒好咗食物,唔使我動手。當時嘅預感係,呢個男人結婚之後應該會愛努力工作,同時熱愛生活。果然,結婚後佢唔單止煮嘢比我食得好,仲樂意參與育兒,唔係個甩手掌櫃嘅形象。

🌹其次,係性生活方面,我發現佢係做完愛之後對我更好。一啲人講,男人上完床之後就唔會再太在意女人。但係好嘅男人唔會咁,佢上完床之後對你嘅情感會更深,感覺你係真正嘅“自己人”。

🌹第三,佢鍾意同我一齊,經常主動搵我。佢唔係特別喜歡同兄弟飲酒聊天,相反佢一有空就想同我一齊,冇乜愛同異性搞曖昧,令我好安心。

🌹最後,係面對生活中嘅困難,佢都係一位願意幫手、願意跑腿嘅人。例如,當我老板要求我整理酒店報價時,佢就主動幫我搵相關資料;我表達想擁有一部空氣凈化器,佢直接買咗一部寄給我;當我媽咪不慎受傷,佢立即陪同佢去醫院。

🌹揀偶伴侶時,我覺得男人最重要嘅品質係勤奮、真誠、專一、同埋有担當。唔單止係條件好嘅男人可能只係我嘅練手對象,而係一個靠譜、可靠嘅男人,我先願意同佢結婚。

🌹喺感情生活中,金錢唔係一切,但係互相幫助同支持,就係一個良好婚姻嘅基礎。同埋要有共同嘅價值觀,令兩個人嘅生活方向都能夠保持一致。所以,當我同老公一齊嘅時候,我感受到嘅唔單止係經濟上嘅支持,仲有生活中嘅默契同愛。

🌹回顧而家,我覺得自己好幸運,揀擇咗一位有愛心、負責、愛努力工作嘅好男人。呢段揀偶嘅經歷,唔單止帶嚟咗穩定嘅生活,更係令我感受到成就感。同埋,我都意識到人生中嘅真正價值唔係單單係錢,仲有互相理解同支持嘅情感。

🌹總括而言,揀伴侶唔單止要考慮物質條件,更要睇清對方嘅品格同價值觀。只有互相欣賞同支持,先能夠擁有一段幸福嘅婚姻生活。而我同老公嘅故事,就係一個充滿愛同默契嘅幸福開始。

raw-image



    0會員
    2內容數
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    你可能也想看
    一位有特別經歷的香港靈修者、療癒師的自我介紹。請大家多多指教!我是一位曾經情緒生病的香港靈修者及療癒師,一位來自香港的90後。 我接觸身心靈的原因是因為我的情緒生病了⋯⋯ 身心靈如何令到我有所改變? 初次發文,請大家多多指教🙇🏻‍♀️
    Thumbnail
    avatar
    Mine.Healing 療心樂園
    2023-05-27
    【一位CFP的日常】「你主要是做什麼的?」看似簡單的問題,卻藏著我們一直以來所忽略的答案。上週和老同學們聚餐,其中一位曾在美國唸書與工作過的同學,分享了一段有趣的經歷。他的第一份工作是電機相關的工程師職務,新人第一天的教育訓練課程,公司卻安排了財務規劃相關內容,讓新人們都帶著疑惑進到教室......
    Thumbnail
    avatar
    蔣竣植
    2021-03-31
    【一位CFP的日常】擺脫「超充實」的生活,改採放緩腳步、減少慾望的「減法」人生多年來的財務諮詢案例,累積了不少案例,在提供建議調整方向的同時,也悟出不少道理。原來,很多財務問題都是「自找」的..... 
    Thumbnail
    avatar
    蔣竣植
    2021-03-03
    【一位CFP的日常】財務諮詢所解決的是人生的難題,同時也在減輕情感的負荷「財務規劃從來就不僅是數字的移動,其中隱含著許多情感的因素。」 我個人多年的諮詢體悟。
    Thumbnail
    avatar
    蔣竣植
    2021-02-24
    【一位CFP的日常】如何「拒當下流老人、堅守中流人生、追求上流生活」?財務執行力是關鍵!人生有哪一個時段不會「為錢所困」,可以優雅地、集中精神規劃退休金?其實並沒有這樣的時間,是吧?既然如此,那關鍵就回到是否能夠讓資金重新分配了!
    Thumbnail
    avatar
    蔣竣植
    2021-01-06
    【一位CFP的日常】再多投資理財的經驗,不如一個正確的用錢觀念!股票、基金、ETF、定存、儲蓄險等,相信大家至少都對其中的2~3項理財工具都有嘗試了解,甚至是操作的經驗。理論上,隨著理財經驗的增加,對財務的掌控應該越來越上手才是,但為何反倒是常造成財務管理上的困擾呢?
    Thumbnail
    avatar
    蔣竣植
    2020-10-21
    【一位CFP的日常】還在想一夕致富、借錢投資賺更多?其實你並沒有想像中厲害……「為何你的負債金額那麼高?發生什麼事了嗎?」我端上咖啡時邊問著。 偉旭一早就跟我約碰面做財務諮詢,看來應該有些緊急的事! 「就最近股市很夯啊!房貸利率又那麼低,就想說借一筆來投資,看能否多少賺一點,沒想到……」 偉旭的口吻彷彿是在與神父懺悔一般。
    Thumbnail
    avatar
    蔣竣植
    2020-09-23
    一位電商經理的故事「不要和牛說人話 對牛來說太難了」—天使美學銷售 「客人要貨,公司出就好,為什麼要先放在別人的倉庫?還要收錢?」新來的電商經理在行銷會議提到物流時,管倉庫的主管要多做三道流程在反對。 「對啊!不是把客人帶到門巿就好,為什麼要在網路上賣,又看不到客人。」業務單位擔心電商會搶走業績補上一槍。接著其他部
    Thumbnail
    avatar
    天使美學銷售
    2020-06-30
    【一位CFP的日常】未來,歷史或將記載著「2020前」與「2020後」的差異作者 : 蔣竣植 (CFP) 「如果可以,希望一切都是夢,醒來時已經是2021年!」強哥若有所思的說著。
    Thumbnail
    avatar
    蔣竣植
    2020-06-24
    一位地產代理分享的故事地上俯伏一頭養狗,養狗身體上的毛已脫下差不多半身癩子,估計是生了病,楚楚可憐的俯伏地上。由於還有一線餘暉照入屋內,沒有開燈也可以看到屋內的陳設輪廓;簡陋得跟一般港島中產屋苑的裝飾完全格格不入,屋內氣牆沒有一點生氣,一股氣壓直逼至我耳嗚,感覺令我不願走進屋內。
    Thumbnail
    avatar
    陳祥富
    2020-01-31