不專業足球筆記(二十一)︰陳肇鈞榮獲四料足球先生 安達臣辭任港隊主教練

閱讀時間約 5 分鐘

不專業足球筆記(二十一)︰陳肇鈞榮獲四料足球先生 安達臣辭任港隊主教練


raw-image



1. 話咁快,2023至2024年度既港超聯球季又黎到尾聲喇,主要錦標除咗足總盃決賽未踢之外,其他三個錦標已經各自名花有主,剩低落黎既,就係每年一度既香港足球明星選舉,亦都可以話係球員自己既個人成績表。


2. 算唔算驚奇定係預計之中呢?頒獎禮之前響公眾投票入面領先既,就係今季無論響港隊定球會都有出色表現,效力緊大埔既中場陳肇鈞。唔止足球先生,佢仲係港超最佳十一人(中場)、最受球迷歡迎球星,同埋最佳港隊成員,一次過拎晒四個獎,認真威水。


3. 不過雖然話少爺仔一路都響公眾投票之中領先,而且大埔今季既成績都真係幾喜出望外,最後勇奪港超亞軍,排名比起班霸傑志仲要高,但係香港足球先生呢個獎項,絕大多數時間都係頒比聯賽冠軍既,而且理文雖然好多時比賽都係表現麻麻,但係佢哋全季不敗既戰績又真係唔係呃返黎,聯賽雙殺傑志唔係隊隊都做到,假如足球先生真係響理文陣中選出,並唔係一件意外既事,好似安尼亞佢既表現就非常唔錯。


4. 少爺仔當然有好多加分位,除咗球會表現出色之外,佢響港隊既表現一樣搶鏡,為港隊響亞洲盃決賽週分組賽入面射入唯一一球入波,而且又係土生土長既華將,我諗呢啲全部都係加分位,而陳肇鈞最後亦都如公眾投票所願成功響職業生涯入面第一次取得香港足球先生既獎項,亦係繼2015至2016年葉鴻輝之後再一次由香港球員奪得呢項殊榮。


5. 其他獎唔特別講太多,大家一google就搵到,比較想提吓既,係最佳教練又再一次落響東方既盧比度手上。我覺得盧比度拎呢個獎真係實至名歸,上季東方踢得好唔錯,咁其實一隊青春班踢得好就一定會有唔少主力(好似胡晉銘同孫銘謙咁)比人掘角,但佢哋仲可以keep到水準,季尾兩次重要對碰都可以打贏傑志,直接令傑志喪失下季亞洲賽既資格,將一股青春風暴帶上港超,黎緊足總盃仲叫緊糊,盧比度可以話係功高至上。


6. 不過響香港足球明星選舉頒獎禮完結之後既第二日,即刻接二連三咁傳出不同既壞消息,第一個壞消息就係港隊既主教練安達臣辭職。


7. 其實由巨sir佢之前受訪既時候對足總既批評,都估到佢對而家既工作環境唔係幾滿意,畢竟佢一個人好似做好多唔同既工作,條team又多人part time,足總既支持又唔係好夠,所以雖然佢把口話如果唔係有啲更好條件既聘約,佢都會留響港隊,但講堅,當你講得出呢句既時候,其實你心入面多多少少已經有想走人既諗法,所以當傳出佢會離任既消息時,其實我只係覺得,呢一刻終於都係要黎。


8. 唔好誤會,人望高處,我唔係屌巨sir,有份好過香港教頭十倍既工,比著我都補錢即走喇。教練又好、球員又好,可以響香港球圈呢個小地方得到外面賞識其實都唔係壞事,至少證明,響香港投身足球唔一定係死路一條。


9. 對於巨sir帶領香港時所採用既逼搶戰術,雖然主流都係欣賞居多,但其實都有唔少聲音話港隊班球員唔啱咁踢,而係應該打返穩守突擊。對於我黎講,我反而唔係執著戰術,而係覺得巨sir對港足最大既貢獻係佢將一種「其實你哋做得到」既信念灌輸咗比班球員,等佢哋落到場既時候唔會怯、唔會淆、唔會一開始就打定輸數。亞洲盃決賽周、亞運四強、省港盃班小港腳,佢哋落到場既時候,表現出黎既都係一種「屌你放馬過黎,我唔撚驚你架」既感覺,姑勿論最後比賽出黎既結果係點(對住強隊打逼搶可能真係輸鑊甘),總之就係改變咗球員既精神面貌,呢點真係我由細到大睇港隊比較少見既一面。


10. 結果就係所有重要比賽,港隊都踢得超晒水準,同時都引起唔少香港人留意港隊,所以如果問巨sir功多定過多,我答一定係功,亞洲盃分組賽、亞運四強,呢啲全部都會載入史冊。


11. 至於另一單消息就比起巨sir離任嚴重得多,就係港超聯同埋乙組球隊懷疑有人打假波。


12. 雖然ICAC仲未公佈係邊幾隊打假、邊啲人涉案,但係坊間已經有好多猜測,好多消息流出。綜合傳媒報導既消息,均業北區同埋佢既主帥梁志榮仲有佢哋既球員應該都有份。繼上次踢斷港會莊文歷隻腳之後又爆單打假波出黎,真係引起唔少球迷反感,紛紛湧上佢哋既社交網站留言。


13. 而家響香港搞波已經唔易,難得港隊近年引起咗唔少正面既關注,真係唔希望再有呢啲假波出現…


更多專欄內容︰ https://www.leafopenleafopen.com/unprofessional9up

更多小說內容︰ https://www.penana.com/user/52938/%E8%91%89%E9%96%8B%E8%91%89%E9%96%8B/portfolio



#不專業足球筆記 #專欄 #足球專欄 #足球 #港超聯 #足球先生 #香港足球先生

#傑志 #理文 #香港隊勁揪 #陳肇鈞 #安達臣 #香港隊 #港隊教練

#假波 #均業北區 #梁志榮 #最佳教練 #盧比度 #東方 #大埔



廣告時間 -


ig: leafopen3

instagram.com/leafopen3

fb: leafopenleafopen

facebook.com/leafopenleafopen

方格子︰ https://vocus.cc/salon/leafopenleafopen


如果有興趣睇下我既其他寫作作品,可以上 leafopenleafopen.com 或者 https://www.penana.com/user/52938/%E8%91%89%E9%96%8B%E8%91%89%E9%96%8B


如果覺得我寫嘢OK想請我飲杯咖啡支持下我既,可以上 https://www.penana.com/membership_plan?id=52938 或者 https://m.penana.com/stream?id=52938


    業餘小說、專欄作家,Penana 特約駐站作家 小說作品包括: 《我和一個o camp女女的故事》 《我和鄰居大姐姐的故事》 專欄: 《不專業專欄》系列 如果欣賞小弟,可以加入訂閱計劃支持下,當用每月HK$8當請我飲杯咖啡,連結在下方,多謝! https://m.penana.com/stream?id=52938
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    你可能也想看
    不專業說書:撒旦聖經從 enlightment 啟蒙 到 祛魅化disenchantment 所謂的知識障,指的不是知識會使你障礙自己,而是如果你擁有知識擁有思辨能力,對那些想要控制你的人是障礙,同時,如果你能有學習知識的能力、有思考辨認的能力,你會得到隨時能跨越、能推倒那些精神吸血鬼擺到你面前針對你的障礙的力量
    Thumbnail
    avatar
    爐邊毯 Hearthrug
    2024-05-04
    不專業沖繩行分享 上篇日本觀光進入狂熱 日本3月外國客破300萬人 創單月新高 高雄小港機場 高雄小港機場已有提供越南語服務的志工 要出境的時候聽到志工跟遊客說那些年輕人是為了看馬英九(?)跟蔣萬安的(?) 喂~別亂講啦! 沖繩行分享 瀨長島 美國村 沒什麼好玩的 大概就看看建築(個人
    Thumbnail
    avatar
    獅子王
    2024-04-21
    不專業的烘咖啡豆咖啡豆見底了 每天都要來一杯黑咖啡 因為自己的胃不好,再加上對太重的咖啡因也會心悸,只能喝淺焙的咖啡 外面超商或有名的咖啡,我都不太敢試 只能自己買咖啡生豆回家烘 挑豆 我習慣用A4的白紙當底 一手拿著手機的手電筒照咖啡豆 一手慢慢仔細的撥看看 只要有破損跟蟲蛀的,要淘汰 這會是
    Thumbnail
    avatar
    草草
    2024-01-28
    (不專業影評)富都青年Abang Adik觀後感(有雷)當你在為了某些東西爭取... 當候選人在為了特定權力攻擊... 當國家在為了更多領土打仗... 有沒有想過... 其實有些人連開口的機會都沒有
    Thumbnail
    avatar
    這世界跟我想像的不同
    2023-12-07
    【不專業的科學】觀常溫超導體之亂以一個理工相關科系的學生來看這整件事,其實心中總是會有一種既期待又害怕受傷害的感覺
    avatar
    白夜叉
    2023-08-02
    不專業開箱,為了這支馬來西亞TIMAH雙燻泥煤威士忌我點了滿滿一桌菜!一般而言,想到台式料理的餐酒搭,會聯想到高粱酒或啤酒,而威士忌一定是被排除在外,更不用說台灣常見的小吃。近幾年,各大威士忌廠牌品酩會的餐酒搭也是以西餐為主。而今天就為了這款Timah雙燻泥煤威士忌點了滿滿的一桌菜,來嘗試看看到底適不適合
    Thumbnail
    avatar
    歐書翰(恰吉的深夜酒館)
    2023-08-01
    不專業食記——玉虫畫室 今天來到位於南港車站附近巷弄裡頭的一間獨立咖啡廳——玉虫畫室。是個非常漂亮的地方。 朋友分享他做的蛋糕給我,作為交換我用鋼筆寫下一段他想要我替他寫的文字——於是便有了這次的台北行。在附近偶然上網找到了這間日式咖啡廳,尋找獨立小店就是有這種樂趣,在不起眼的巷子中藏著一處不太一樣的精緻小店,隱藏在
    Thumbnail
    avatar
    少女失格
    2023-07-10
    不專業自助者之我的浪漫回憶-神戶港美麗的神戶港乘載著我重要的回憶,謝謝老公默默安排的橋段,多年後舊地重遊,感觸不一樣,身份也不一樣了。
    Thumbnail
    avatar
    魏南宿
    2023-05-04
    不專業系列講座 ─ 也許女性的化妝包裡藏有乳癌的秘密時常會在新聞上發現有許多漂亮的網紅年紀輕輕就得了乳癌,她們真的很辛苦也很偉大,花樣的年華就要獨自與病魔對抗,真的讓人很不捨。她們最令人敬佩的是儘管病魔纏身但對美貌的狂熱依舊不減,這沒有錯,不過不免讓人懷疑,到底這些塗抹在人體最大器官上的斑斕色彩,裡面包含著的會是怎麼樣的存在?
    Thumbnail
    avatar
    athena
    2023-04-23
    不專業系列講座 ─ 也許外食餐盒裡的油脂,會是造成大腸癌的原因2019年,我的母親到淡水馬偕進行檢查,原本以為只是單純困擾了許多年的痔瘡,終於因為影響生活甚鉅所以願意去大醫院進行處理,但沒想到最後卻檢查出是大腸癌零期……
    Thumbnail
    avatar
    athena
    2023-04-23