不專業足球筆記(二十二)︰港隊客和土庫曼取一分 南華足總盃惜負中西區得亞軍

閱讀時間約 5 分鐘

不專業足球筆記(二十二)︰港隊客和土庫曼取一分 南華足總盃惜負中西區得亞軍


raw-image



1. 香港隊上場世界盃外圍賽主場踢出鬥志,面對勁旅伊朗都只係輸二比四,令人更加想睇下呢隊青春風暴香港隊對作客土庫曼會有咩表現。


2. 不過好可惜…呢場比賽係冇得播既…所以想睇完之後再寫返篇賽後評都唔得。


3. 執筆之時未有精華,不過就咁睇比賽既賽果,作客去到土庫曼可以守到0比0絕對唔係一個差既戰果,畢竟香港面對中亞、西亞既球隊往績真係認真麻麻,所以作客拎到一分已經收貨,但係如果可以睇埋比賽既表現去評論就更加好喇。


4. 香港隊有19名作客既球迷隨隊觀戰,就咁睇佢哋啲page所講,今場氣溫好高、好熱,球員都踢得好吃力,真係辛苦晒一眾港隊職球員,仲有香港隊既隨隊球迷。


5. 其實當日抽簽抽到呢三隊作為小組既對手時,我甚至乎已經作好最壞既打算,就係六場都輸晒,因為即使係對住同組所謂最弱既土庫曼,我印象中都未響國際賽贏過佢哋,翻查維基,歷史上2007年兩戰土庫曼係一和一負,作客仲慘吞三隻光蛋。當然,到真係踢落既時候又唔一樣既,例如主場對土庫曼,其實唔係冇攻勢,把握力好少少反勝埋都得,不過總括而言,響呢個小組入面拎到兩分,都叫做係咁架喇。


6. 安達臣就走咗嘞,大家對暫代教練盧斯爾感覺如何?會唔會有機會坐正?佢自己響記者會上面就答過呢個問題,但都係果啲行嘢喇︰盡力帶好呢兩場波,之後既嘢之後先算。但暫時我對佢幾有好感,排陣、戰術安排都好唔錯,又睇下之後有咩發展。


7. 至於安達臣去咗邊?正如之前所講咁,而今日亦都有官宣,就係佢會加盟中甲榜首球會雲南玉昆。中甲既榮譽感高啲定港隊高啲?我就一定覺得係後者,不過,我諗人工方面真係比咗唔少誠意,如果唔係巨sir都未必會走,仲要形容為「無可抗拒」既offer。


8. 港超完咗,但港甲仲有一場初級組既足總盃決賽大戰,由港甲二哥中西區迎戰港甲三哥南華,賽前當然係中西區被睇高一線,畢竟佢哋陣容好勁,有唔少前港超球員同外援,季內雙殺南華,而南華就有晉級決賽既功臣門將「粟米」鍾偉豪賽前十字韌帶斷裂,所以贏面自然係高啲。


9. 踢落完上半場已經憑大衛巴拉既入波領先兩球,都諗住中西區坐定粒六贏冠軍,但係南華勝在平均年齡後生過擁有唔少港超老將既中西區,佢哋先憑歐文洛響下半場初段頂入一球,再由日援原健太響補時追成二比二平手,如果場波有加時,活力勝過中西區既南華可能真係贏埋都唔出奇。


10. 最後場波要去到互射十二碼,去到第五輪南華隊長、另一日援伊藤紘平比沙場老將李翰灝救出,而頂替粟米上陣既葉駿桓就救唔到大衛巴拉既死角射球,中西區以總比數六比五擊敗南華奪得初級組足總盃冠軍。


11. 我係睇南華SNG130既直播,據聞連埋其他平台,網上收睇既人數係超過7000人,再加上現場有過百名擁南躉支持(有啲報導仲話有過千球迷入場),可以見到南華呢個老字號仍然有吸引力,而同時都令現場既傳媒朋友產生咗一個疑問,佢哋即場捉住南華體育會主席盧潤森,問佢會唔會襯住個勢衝超。


12. 盧生答既答案其實都幾令人把火,簡單而言,佢係覺得南華只要肯升,就幾時升都冇問題,但升班與否就要睇下球市有冇投資既價值。


13. 我屌你咩,香港球市從來都唔值得投資架喇,但你哋孭住「南華」兩隻字,仲要享受住政府唔少特權例如優惠地租、用「非牟利」既名義響體育會設施、餐飲賺唔少錢,再加上係足球起家、香港第一支華人足球隊,你好似當年咁全華班都應該要繼續參賽喇。而家球市唔好,就係希望你哋用昔日班霸既號召力去吸引多啲球迷入場吖嘛,球市好既時候,駛鬼你加入咩?難聽啲講,你哋決定自降既時候係有份搞冧個球市添啊!


14. 其實搞青春班,吸咗成隊香港U23加幾個外援踢咪夠囉,反正而家港超都冇降班架喇,講到尾,都係南華會高層唔想比錢又想攞威,如果唔係,盧主席點會大駕光臨呢場決賽啊?以前羅傑承、張廣勇呢啲真係出錢出力(姑勿論後者搞得柒唔柒),而家搵唔到水魚做足主,就擺爛唔玩,真係肉酸得你吖。


15. 我就係由小學開始睇南華,睇足咁多年,先對呢隊波既高層咁失望。其實要升都真係差唔多要升,再過多幾年,後生一輩冇可能再知道南華係乜撚嘢黎,事實上最近幾年港隊屢創佳績,但南華同呢段歷史都毫無關係,南華就好似局外人咁,其實都幾羞恥。


16. 不過講就講完,我真係唔信佢哋肯升班,完!




更多專欄內容︰ https://www.leafopenleafopen.com/unprofessional9up

更多小說內容︰ https://www.penana.com/user/52938/%E8%91%89%E9%96%8B%E8%91%89%E9%96%8B/portfolio



#不專業足球筆記 #專欄 #足球專欄 #足球 #港超聯 #土庫曼

#盧斯爾 #南華 #香港隊勁揪 #中西區 #安達臣 #香港隊 #港隊教練

#足總盃 #雲南玉昆 #世界盃外圍賽



廣告時間 -


ig: leafopen3

instagram.com/leafopen3

fb: leafopenleafopen

facebook.com/leafopenleafopen

方格子︰ https://vocus.cc/salon/leafopenleafopen


如果有興趣睇下我既其他寫作作品,可以上 leafopenleafopen.com 或者 https://www.penana.com/user/52938/%E8%91%89%E9%96%8B%E8%91%89%E9%96%8B


如果覺得我寫嘢OK想請我飲杯咖啡支持下我既,可以上 https://www.penana.com/membership_plan?id=52938 或者 https://m.penana.com/stream?id=52938


    業餘小說、專欄作家,Penana 特約駐站作家 小說作品包括: 《我和一個o camp女女的故事》 《我和鄰居大姐姐的故事》 專欄: 《不專業專欄》系列 如果欣賞小弟,可以加入訂閱計劃支持下,當用每月HK$8當請我飲杯咖啡,連結在下方,多謝! https://m.penana.com/stream?id=52938
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    你可能也想看
    不專業說書:撒旦聖經從 enlightment 啟蒙 到 祛魅化disenchantment 所謂的知識障,指的不是知識會使你障礙自己,而是如果你擁有知識擁有思辨能力,對那些想要控制你的人是障礙,同時,如果你能有學習知識的能力、有思考辨認的能力,你會得到隨時能跨越、能推倒那些精神吸血鬼擺到你面前針對你的障礙的力量
    Thumbnail
    avatar
    爐邊毯 Hearthrug
    2024-05-04
    不專業沖繩行分享 上篇日本觀光進入狂熱 日本3月外國客破300萬人 創單月新高 高雄小港機場 高雄小港機場已有提供越南語服務的志工 要出境的時候聽到志工跟遊客說那些年輕人是為了看馬英九(?)跟蔣萬安的(?) 喂~別亂講啦! 沖繩行分享 瀨長島 美國村 沒什麼好玩的 大概就看看建築(個人
    Thumbnail
    avatar
    獅子王
    2024-04-21
    不專業的烘咖啡豆咖啡豆見底了 每天都要來一杯黑咖啡 因為自己的胃不好,再加上對太重的咖啡因也會心悸,只能喝淺焙的咖啡 外面超商或有名的咖啡,我都不太敢試 只能自己買咖啡生豆回家烘 挑豆 我習慣用A4的白紙當底 一手拿著手機的手電筒照咖啡豆 一手慢慢仔細的撥看看 只要有破損跟蟲蛀的,要淘汰 這會是
    Thumbnail
    avatar
    草草
    2024-01-28
    (不專業影評)富都青年Abang Adik觀後感(有雷)當你在為了某些東西爭取... 當候選人在為了特定權力攻擊... 當國家在為了更多領土打仗... 有沒有想過... 其實有些人連開口的機會都沒有
    Thumbnail
    avatar
    這世界跟我想像的不同
    2023-12-07
    【不專業的科學】觀常溫超導體之亂以一個理工相關科系的學生來看這整件事,其實心中總是會有一種既期待又害怕受傷害的感覺
    avatar
    白夜叉
    2023-08-02
    不專業開箱,為了這支馬來西亞TIMAH雙燻泥煤威士忌我點了滿滿一桌菜!一般而言,想到台式料理的餐酒搭,會聯想到高粱酒或啤酒,而威士忌一定是被排除在外,更不用說台灣常見的小吃。近幾年,各大威士忌廠牌品酩會的餐酒搭也是以西餐為主。而今天就為了這款Timah雙燻泥煤威士忌點了滿滿的一桌菜,來嘗試看看到底適不適合
    Thumbnail
    avatar
    歐書翰(恰吉的深夜酒館)
    2023-08-01
    不專業食記——玉虫畫室 今天來到位於南港車站附近巷弄裡頭的一間獨立咖啡廳——玉虫畫室。是個非常漂亮的地方。 朋友分享他做的蛋糕給我,作為交換我用鋼筆寫下一段他想要我替他寫的文字——於是便有了這次的台北行。在附近偶然上網找到了這間日式咖啡廳,尋找獨立小店就是有這種樂趣,在不起眼的巷子中藏著一處不太一樣的精緻小店,隱藏在
    Thumbnail
    avatar
    少女失格
    2023-07-10
    不專業自助者之我的浪漫回憶-神戶港美麗的神戶港乘載著我重要的回憶,謝謝老公默默安排的橋段,多年後舊地重遊,感觸不一樣,身份也不一樣了。
    Thumbnail
    avatar
    魏南宿
    2023-05-04
    不專業系列講座 ─ 也許女性的化妝包裡藏有乳癌的秘密時常會在新聞上發現有許多漂亮的網紅年紀輕輕就得了乳癌,她們真的很辛苦也很偉大,花樣的年華就要獨自與病魔對抗,真的讓人很不捨。她們最令人敬佩的是儘管病魔纏身但對美貌的狂熱依舊不減,這沒有錯,不過不免讓人懷疑,到底這些塗抹在人體最大器官上的斑斕色彩,裡面包含著的會是怎麼樣的存在?
    Thumbnail
    avatar
    athena
    2023-04-23
    不專業系列講座 ─ 也許外食餐盒裡的油脂,會是造成大腸癌的原因2019年,我的母親到淡水馬偕進行檢查,原本以為只是單純困擾了許多年的痔瘡,終於因為影響生活甚鉅所以願意去大醫院進行處理,但沒想到最後卻檢查出是大腸癌零期……
    Thumbnail
    avatar
    athena
    2023-04-23