August 24

閱讀時間約 3 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
Search your heart. Is there anything in you which is causing disunity and division? Is there any misunderstanding, jealousy, envy or anything negative which maybe putting on the brakes? You will have to face yourself fairly and squarely and be honest with yourself. You will know without a shadow of doubt if you happen to be that piece of grit which is holding up the perfect outworking of My plan. If you feel uncomfortable and find yourself making excuses and trying to justify your actions and your thoughts, you may be sure there is something deep within you that needs to be changed. When you recognise it, do not allow it to weigh you down, but start right there and then to change your whole outlook and attitude. I AM always here to help you. Call on Me, and I will help you to overcome all that seems to stand in your way, preventing you from feeling at one with the whole.
  搜尋我的內心。是否有任何事情在我之中,在導致不統一與分裂?是否有任何誤解、嫉妒、與妒忌或其他負面的事物可能被放置我的裝置之中?我需要公平公正地面對我自己,坦誠地面對自己。如果我恰巧是耽擱了上天的計劃的完美運作的那顆沙礫,我會毫無疑慮地知道。
  如果我感到不自在,並發現自己在找理由,試圖去為我的行為和想法辯護,我或許就可以肯定,有一些在我內在深處的事物需要被改變。當我認出它時,不要讓它將我壓垮,而是從那裡開始,然後改變我的整個觀點與態度。上天總是在這裡來幫助我。召喚上天,上天會幫助我去克服所有那些似乎擋住我去路的事物,那些阻礙我感到與整體合一的事物。
為什麼會看到廣告
14會員
632內容數
邀請台灣、香港、中國三地的朋友,分享自己的生命故事。雖然都是華人,但有著不同性別、不同性傾向、不同成長經歷。但都符合一些人性原則:「每個生命,都是獨特、珍貴、美好的」、「生命的傷口,也是生命的窗口」、「真實自我,幸福人生」。期許通過「生命陪伴生命、生命感動生命、生命影響生命」的方式一起生命學習成長。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
屘寶的沙龍 的其他內容
August 18
閱讀時間約 3 分鐘
August 19
閱讀時間約 3 分鐘
August 20
閱讀時間約 2 分鐘
August 21
閱讀時間約 3 分鐘
August 22
閱讀時間約 3 分鐘
August 23
閱讀時間約 2 分鐘