March 20

閱讀時間約 3 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
  What you think, what you do,and how you behave can have a tremendous effect on the state of the world. Therefore start right now looking on the bright side of life, looking for the very best in every situation that arises. If you look deeply enough, you will find it; it is there, but sometimes it is so hidden that it appears to be lost. Know that all things work together for good for those souls who truly love Me and put Me first in everything. Your faith must be strong and unshakable. You must be willing to hold on, no matter how dark or gloomy the situation appears to be. It may even be necessary to see it get worse before it gets better. Simply know that all will work out in true perfection at the right time and that all is in My hands. Realise that I AM everywhere and in everything, that there is nowhere where I AM not, and that the ultimate goal is perfection.
  我所想,我所做,以及我的舉止行為可以對這個世界的狀態帶來極大的影響。因此現在就開始看見生活光明的一面,尋找每一個情景所呈現的最好的。如果我看得足夠深入,我就會找到它;它在那裡,但有時候它太過隱蔽使它看起來像遺失了一樣。要知道一切事物永久地共同運作,因那些真正愛上天的靈魂將上天放至一切事物之上。
  我的信念一定要堅強與堅定不移。我必須得願意堅持下去,無論情況看起來多麼黑暗無望。它甚至有可能需要看起來變得更糟糕在它變得更好之前。僅僅只需知道一切都會在真正的完美中以及在對的時機實現,一切都在上天手中。意識到上天於萬物中無處不在,沒有任何地方沒有上天,還有完美是那終極的目標。
為什麼會看到廣告
14會員
632內容數
邀請台灣、香港、中國三地的朋友,分享自己的生命故事。雖然都是華人,但有著不同性別、不同性傾向、不同成長經歷。但都符合一些人性原則:「每個生命,都是獨特、珍貴、美好的」、「生命的傷口,也是生命的窗口」、「真實自我,幸福人生」。期許通過「生命陪伴生命、生命感動生命、生命影響生命」的方式一起生命學習成長。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
屘寶的沙龍 的其他內容
March 14
閱讀時間約 2 分鐘
March 15
閱讀時間約 3 分鐘
March 16
閱讀時間約 2 分鐘
March 17
閱讀時間約 3 分鐘
March 18
閱讀時間約 2 分鐘
March 19
閱讀時間約 3 分鐘