September 24

閱讀時間約 3 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
These are crucial times and each soul is needed in its rightful place. It is like a vast jigsaw puzzle being put together there is a right place for every tiny piece. Are you in your rightful place? Only you will know. Do you feel you blend in perfectly with the whole and that you do not create any jarring or discordant note, Peace, harmony and tranquillity must be within you to stabilise you and bring you into alignment with what is about to take place. Therefore it is necessary to be still and find that peace within so that nothing and no one can disturb. Be like an anchor, strong and steady, so that no storm without can affect you or shift you from your rightful place. Hold fast and know that all is very, very well and that all is proceeding according to My perfect plan. Let not your heart be troubled, but put your whole trust, faith and security in Me.
  這些是關鍵的時刻,每一個靈魂都在它相應的位置被需要。這就像一個巨大的拼圖被放在一起:每一片小小的單片都有它相應的位置。我是在我的對的位置嗎?只有我會知道。
  我感到自己完美地融入了整體,沒有在製造任何不和諧與失調的音符嗎?平靜、和諧與寧靜必須得在我的內在,讓我穩定下來,讓我與將要發生的相一致。因此,去安靜並找到那內在的平靜是有必要的,那麼就沒有任何事、任何人能夠干擾它。
  要像錨一樣,堅強並且穩定,如此外界的風暴都無法影響我,將我從我正確的位置挪開。要堅定不移,並且知道一切都非常,非常好,並且一切都在根據上天完美的計劃進行。
  不要讓我的心被困擾,而是將我的全部信念、信任與安全感都交給上天。
為什麼會看到廣告
屘寶
屘寶
年近花甲的中老年男同志。2014台北巿立國中教職退休,2019二月底遷居至台東、2020六月遷居至新竹過著自在悠哉的日子。2017創立「生命小彩坊」真人影音圖書館,已錄製150多集的影音專訪。2020二月25日起,開始跟隨Siraya老師學習《絲路薩滿》,正走在「尋回自己」、「回家」的途中 ^_^
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
屘寶 的其他內容
September 18
閱讀時間約 3 分鐘
September 19
閱讀時間約 2 分鐘
September 20
閱讀時間約 3 分鐘
September 21
閱讀時間約 3 分鐘
September 22
閱讀時間約 3 分鐘
September 23
閱讀時間約 2 分鐘