April 20

閱讀時間約 3 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
  Whatever you undertake, do it with My blessing. Never rush madly into something without first seeking My blessing. Go into the silence and feel peace and serenity enfold you, and in that state of perfect peace ask and receive My blessing. Then go forward in absolute faith and confidence and do what has to be done. Know that I AM with you all the way, and that everything will work out perfectly. Then greater the task to be accomplished, the greater your need for My blessing. Why not start off by bringing Me into every small area of your life, and gradually include Me in more and greater areas until eventually you take no step without first seeking Me and My full blessing? Be prepared to take big strides forward into seemingly impossible situations, but be not afraid, for I go before you to prepare the way. Keep your consciousness raised, keep your contact with Me, and be absolutely fearless in everything you undertake, whatever it may be.
  無論我在承擔什麼,帶著上天的祝福去做。永遠不要在沒有尋求上天的祝福之前,急衝衝地進入某件事情。進入安靜,感受那份平和與寧靜圍繞著我,然後在那完美平靜的狀態下尋求並接受上天的祝福。再在絕對的信念與信心下繼續前行,完成需要被完成的。要知道上天一路上都與我在一起,一切都會有完美的展現。需要完成的任務越偉大,我就更加需要上天的祝福。
  為什麼不從將上天帶到我生活中的每個小範圍中開始呢?然後再漸漸將上天容納進更多更大的範圍,直到最終我不會有任何一步不先來尋求上天及上天那完整的祝福。準備好大步向前,去到看上去不可能的情景中,但不要害怕,因上天已在我之前去準備好了道路。使我的意識層面保持提升,保持與上天的連接,並對任何我所承擔的感到絕對的無懼,無論那是什麼。
為什麼會看到廣告
屘寶
屘寶
年近花甲的中老年男同志。2014台北巿立國中教職退休,2019二月底遷居至台東、2020六月遷居至新竹過著自在悠哉的日子。2017創立「生命小彩坊」真人影音圖書館,已錄製150多集的影音專訪。2020二月25日起,開始跟隨Siraya老師學習《絲路薩滿》,正走在「尋回自己」、「回家」的途中 ^_^
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
屘寶 的其他內容
April 14
閱讀時間約 3 分鐘
April 15
閱讀時間約 3 分鐘
April 16
閱讀時間約 2 分鐘
April 17
閱讀時間約 3 分鐘
April 18
閱讀時間約 3 分鐘
April 19
閱讀時間約 3 分鐘