February 25

閱讀時間約 3 分鐘
【作者】Eileen Caddy
【翻譯】熊倩涵
【編輯】顏士寶
See every difficulty as a challenge, a stepping stone, and never be defeated by anything or anyone. Keep moving forward, and know that the answer will be revealed to you when you are persistent and persevere. Be strong and of good courage, knowing that you will get there, come what may. There is no turning back at this stage. All the doors have been locked and barred behind you, so you must move forward. Time is getting short, and there is much to be done. You have your part to play in the overall plan. Find your rightful place in it, for when you know where you fit in, you can be at peace and can do what has to be done in complete confidence. It is a wonderful plan, a glorious one, so have no fear as you take part in it. Simply give of your very best and so help to fulfil it as quickly as possible, and watch it unfold in true perfection.
  將每一個困難看成是一個挑戰,一個墊腳石,絕不被任何人或事情給擊敗。持續向前行進,要知道答案會對我揭露,若我孜孜以求、持之以恆。堅強振作起來,要知道,無論如何,我會到那兒的。在這個階段,是沒有回頭路的。所有在我身後的門都已上鎖封住,所以我必須得向前行進。時間在減少,仍然還有很多需要去做的。
  在總體的計劃中,我有我負責的部分。找到我在其中正確的位置,因當我知道哪兒適合我時,我就可以平靜下來,並以完全的自信完成需要去做的。這是一個美妙的計劃,一個榮耀的計劃,因此不要恐懼去參與其中。只需給出我最好的,幫助它盡可能快速地實現,然後看著它在真正的完美中逐漸展現。
為什麼會看到廣告
14會員
632內容數
邀請台灣、香港、中國三地的朋友,分享自己的生命故事。雖然都是華人,但有著不同性別、不同性傾向、不同成長經歷。但都符合一些人性原則:「每個生命,都是獨特、珍貴、美好的」、「生命的傷口,也是生命的窗口」、「真實自我,幸福人生」。期許通過「生命陪伴生命、生命感動生命、生命影響生命」的方式一起生命學習成長。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
屘寶的沙龍 的其他內容
February 19
閱讀時間約 3 分鐘
February 20
閱讀時間約 2 分鐘
February 21
閱讀時間約 3 分鐘
February 22
閱讀時間約 3 分鐘
February 23
閱讀時間約 2 分鐘
February 24
閱讀時間約 2 分鐘