編輯嚴選
當首爾仍是叫漢城的那些年(伍拾壹)

2021/01/22閱讀時間約 9 分鐘
前塵舊事偏偏多記憶
心中種種歎息都烙下印
潮濤永遠衝不去 心裡面 往日痕
首先,我哋要暫且將近年嘅中港矛盾放低一陣(一陣咁多啫,我冇賣屎忽投共;OK?),否則我而家要講嘅嘢,你一句都唔會聽得入耳。
上海,其實係我最鍾意嘅中國城市,沒有之一。
如果有得選擇的話,我諗我真心鍾意嘅,係 1930 年代嘅上海;一個有租界、華洋雜處、有杜月笙黃金榮張嘯林之類嘅大亨嘅上海。用香港人熟悉嘅語言嚟講,一個有丁力、許文強嘅上海。
一個借來時間同空間嘅上海。
一個《十八春》同《色,戒》裏面嘅上海。
一個感性嘅上海。

上海虹橋機場,入境大堂。
條入境人龍排到去南澳以南,我同 Chloe 當然無可避免置身人龍之中。
唔怪得之中國人都喜以「龍的傳人」自居,咁排法想唔做傳人都難。
「아가 !아가 !」Chloe 英韓並用咁撩緊排喺我哋前面個媽媽抱住嘅 BB。「Baby! Baby! 아가 !」
佢用手指摸個 BB 嘅面珠,個 BB 捉住佢隻手指擺入口咬;佢冇縮不特止,仲笑得好開心好甜;母愛泛濫嘅 Chloe 其實好鍾意 BB;我就鍾意睇佢多過鍾意睇 BB。
「咁鍾意 BB,自己生返個囉。」我其實係隨口噏,真係冇諗任何嘢。
「Alan,有件事,我諗我應該要同你講;」Chloe 擰過嚟同我講。「其實,我冇得生㗎。」
「我……唔明……」唔明,但 sense 到自己講錯嘢。
「十七歲嗰年,一次 PMS 痛到暈咗,」Chloe 好平靜咁解釋。「學校送咗我入醫院,醫生照到我輸卵管有問題,詳細係點我都唔識講,總之我生 BB 嘅機率,係正常女性嘅十萬分之一;所以我係唔會有 BB 㗎。」
「Sorry 呀小美,我……」我真係唔識點安慰佢。
「唔緊要㗎,傻豬;」佢用手掩住我個口。「唔需要為我感到難過,我接受咗呢個事實好耐。」
「如果第時你想要的話,我哋領養一個肥 BB 囉。」佢繼續講,似乎係佢安慰返我轉頭。
「唔……我都話你恨嫁俾我㗎啦,銀美妹妹;」我唔想令佢諗返起啲唔開心嘅嘢,唯有轉話題𠱁佢笑。「領養肥 BB 你都諗定喇,呢次你冇得賴啦!」
「哼!你就想呀,冇咁易呀!」佢講嗰陣,係攬住我嘅。
但我個心,其實有啲忍忍作痛。唔係因為佢不育,而係心疼佢要接受呢個殘酷事實嗰陣,所經過嘅心路歷程;而佢當年只得十七歲。
另一方面,我亦開始感覺到,Chloe 呢個女仔非常懂得喺歡笑背後隱藏自己嘅傷痛。

長壽路某小籠館。
嚟到上海,同去任何中國城市一樣,當然係食啦。
「蠢蛋呀,」Chloe 個嘴質住一啖小籠飽,但無礙佢繼續講嘢。「點解周圍啲中國菜都咁好食嘅?香港係咁,上海都係咁;好味呀!」
「食咗幾千年喎,」我一路食一路答。「呢幾千年,除咗食,都係食;有乜辦法唔好食?」
「咁我哋都食咗幾千年啦,」Chloe 夾另外一隻小籠飽。「又唔見咁好食?」
「你哋食得太辣同太多泡菜,」我夾另外一隻小籠飽。「味蕾麻木咗,自然試唔出啲真味。」
「蠢蛋哥哥,你好古惑呀!」Chloe 抗議。「你趁我食緊呢隻小籠飽,自己夾埋最後一隻!唔制呀!」
「我……」你唔係要我 lur 返出嚟呀……
「快啲叫過另外一籠啦。」小姐,第三籠喇。點解我身邊啲女人,一個二個都咁大食嘅呢?
飯後,我哋去咗外灘,欣賞舉世聞名嘅黃埔江外灘夜景。坦白講,我對中國,從來都好感唔多,一隻手數得晒有凸;但係對上海,我有一種近乎迷戀嘅情意結。
仲記得喺 1990 年,認識 Colette 之前嘅暑假,我一個人,流浪式咁係上海住咗個多月。十七歲,思想上冇咁多包袱,同任何人都溝通得到。嗰個夏天,認識咗好多唔同嘅人、聽咗好多唔同嘅故事、上咗人生寶貴嘅一課。
「你之前喺飛機同我講嘅故事,」Chloe 背對住我,靠喺我身上,欣賞緊夜色。「杜月笙嘅故事,就係喺呢度發生?」
「係,」我喺佢耳邊輕聲咁講。「上海係一個大時代嘅城市。」
「好多韓國人,特別係讀中文同中國文化嘅大學生,」Chloe 望住外灘嘅燈光,目光望得好遠。「都好渴望畢業後,可以嚟上海工作;我而家明白點解喇。」
「哥哥呀,」Chloe 仍然遠望緊。「咁多年嚟,你有冇諗過,喺上海工作同生活㗎?」
「都唔係冇㗎,」我答佢。「大學畢業嗰年,有個師姐經常要出 trip 去上海;聽佢講喺上海工作嘅嘢,覺得好吸引。」
話說 Erika 畢業後,入咗 Ogilvy,喺紐約返工,但係經常飛上海。佢講到 4A’s 嘅廣告公司好似人間地獄咁,但係就對上海讚不絕口。
「師姐?喺咪 Erika 呀?」佢當然有聽過 Erika 嘅故事;眼尾睄一睄我,奸笑。「係上海吸引,定 Erika 吸引呀?點解 Colette 咁多年都唔閹咗你嘅呢?」
「金銀美小妹妹,作為一個女朋友,隨便就閹咗個男朋友,倒頭嚟,蝕章嘅都係你哋㗎咋!」咁係吖嘛,冇咗嗰件嘢,你都少咗好多樂趣囉!
「Alan,」Chloe 轉身望住我,收起笑容。「你真係唔介意我不育?」
「唔介意。」我答佢。
「假使有一日,我哋真係結咗婚,咁我哋以後都會無兒無女;你父母得你一個仔,你真係唔介意?」Chloe 好凝重咁望住我。
大家都係來自接近嘅文化背景,「繼後香燈」呢個概念,韓國當然都有。
「唔介意,」我都好凝重咁答佢。「好似你之前咁講,我哋可以領養一個,甚至幾個;我覺得咁仲環保。」
「傻蠢蛋,邊有人會用環保嚟形容生兒育女㗎!」Chloe 嬌笑。
「事實係咁喎!既然有細路冇人養,咁我哋領養,對環保真係有貢獻喎。」我繼續解釋。「更何況,我鍾意嘅係你,我想一齊生活嘅都係你;kiddo is an ad hoc item, a plus, not a must.」
「嘻嘻,我終於明白,我鍾意你啲乜喇。」佢好滿意咁笑住望住我。
「乜呀?」我好奇。
「唔話你知!」佢擰轉身,繼續睇夜景。「不過唔代表我會咁容易就嫁俾你㗎!嘻嘻!」

星期六,漢城梨大附近某 cafe。
馬不停蹄。返到漢城,櫈都未坐暖,又要應酬朋友。
坐喺我面前嘅,係「教會 3S」嘅 Sunnie,仲有佢今日準備介紹我識嘅朋友 Nicole。
「咁你個黐身 Chloe 去咗邊呢?」我聽到有讀者問。
傻啦,點會冇佢份;喺三張檯之後,對住我單晒眼、做緊啲挑逗表情、係咁 flirt 緊我嘅,咪就係我個 Chloe 囉……
是咁的,喺上海飛返嚟嗰晚,即係琴晚,我落地一開手機,就收到 Sunnie 嘅 SMS,問我幾時捨得出嚟見佢個朋友;Chloe 睇到個 message,冇唔開心不特止,仲好開心咁同我講:「我又要玩!睇吓你朋友介紹個咩女仔俾你!」
喺佢再三保證,唔會激嬲 Sunnie、唔會出現插旗行為、同埋唔會搞啲咩尷尬嘢之後,我應承咗佢。
打從十四五歲幻想自己個未來女朋友係點樣開始,我真係乜都諗過晒,就係未諗過,自己會有一個咁頑皮百厭嘅女朋友。
暫且先招返個魂魄返回現場,我應該點形容我眼前嘅 Nicole 呢?
佢長直髮,五官略粗;單眼皮,但大眼;高鼻,圓面,但唔肥;約莫五呎四五左右。雖然佢著住冷衫,但我仍然可以隱約見到,佢擁有嬌人嘅身材。
그녀의 롱다리 롱다리
끝내줘요
섹시한 긴머리 긴머리
쓰러져요
Nicole 嘅英文冇我身邊熟落嘅韓國朋友咁好,口音有啲似美恩,但仍然可以溝通得到。
雖然溝通得到,但唔代表我溝得到;因為我嗰件仲喺三張檯以外,觀察緊我、flirt 緊我、舔緊飲管……
就喺呢個咁嘅「兩面作戰」情況之下,我哋傾咗大約一個鐘,然後 Nicole 話有事要走先;臨走時,佢寫低咗個電話俾我,同我講:「Alan 씨 ,Call me.」。
Nicole 走咗之後,奇怪嘅喺 Sunnie 冇走,滿面笑容咁望住我,佢話:「仲唔叫你朋友過嚟一齊坐?」然後佢擰轉頭,向 Chloe 嗰個方向揮一揮手。
Sunnie 呢吓嘢出乎我同 Chloe 嘅意料;Chloe 有啲尷尬咁笑咗一笑,然後拎埋杯咖啡同張單過嚟,坐喺我隔離。
「你點知㗎?」我盡力掩飾住我嘅尷尬,問 Sunnie。
「道門條邊係不鏽鋼㗎;」Sunnie 指一指道門、展露一個聰明嘅笑容。「你朋友啲表情真係好誘人,哈哈!」
Chloe 瘀皮到攝咗個頭喺我背脊後面。
「不過 Nicole 坐個位呢……」Sunnie 坐咗過 Nicole 個位,再望一望門邊。「就應該睇唔到嘅。」
我喺我身後面,的返 Chloe 出嚟,擺返直,然後同 Sunnie 介紹:「呢個我女朋友 Chloe;呢個我教會嘅朋友 Sunnie。」
「唔好意思呀 Sunnie;」Chloe 面紅紅、微笑住道歉。「我諗住同 Alan 玩吓㗎咋,冇心整蠱你同你朋友㗎,sorry。」
「唔使道歉啦,我明嘅;」Sunnie 仍然好大方咁笑。「其實我都係諗住,介紹多個朋友俾 Alan 識,冇其他嘢㗎。」
佢哋兩個之後用韓文傾咗一陣,都係閒話家常,Sunnie 邀請 Chloe 星期日返教會,Chloe 答應咗。
Sunnie 坐多一陣就走咗。佢走咗之後,我同 Chloe 繼續坐,定吓驚。
「電話呢?」Chloe 攤大手問我。
「咩電話?」我扮傻。
「個女仔留俾你寫住電話嗰張紙呀!」佢繼續攤大手,我唯有拎返張紙出嚟。
「죽을래 !」佢啤一啤我,收起張紙,然後繼續飲咖啡。
就係咁,我又識少咗個朋友。
原來滅絕師太同達賴喇嘛一樣,都係會轉世嘅。
(待續)
為什麼會看到廣告
IF
IF
Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。https://medium.com/@herrfung 、 https://t.me/ifpush
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!