Target-Fugazi

2020/12/22閱讀時間約 2 分鐘

It’s cold outside and my hands are dry

外面很冷,我的手乾

skin is cracked and I realize

皮破了我懂了

that I hate the sound of guitars

我討厭吉他的聲音

a thousand grudging young millionaires

一千個苦惱的年輕百萬富翁

forcing silence sucking sound

被迫在爛聲音裡面安靜

Forced into this conversation

被迫參加這場對話

So I say shine let their planets collide

所以我說亮讓星球碰撞

this is the darkening down of my mind

這是我內心的黑暗

we could be making it oiling like crine

我們可能像蠟筆一樣使它上油

We could be making it staking last dimes

我們可能會讓它最後一角

if you want to seize the sound you don't need the reservation

如果您想抓住聲音,不需要保留

if you want to seize the sound you don't need the reservation

如果您想抓住聲音,不需要保留

the torch is passed it's your to turn

火炬傳遞了,你該轉

lay at their feed now use it to burn

躺在他們的飼料上,現在用它來燃燒

a false alliance or money persuading

虛假的聯盟或金錢說服

forcing silensce sound in suck

強迫吸吮中發出無聲的聲音

forced into this conversation

被迫參加這場對話

Now if you want to seize the sound you don't need the reservation

現在,如果您想抓住聲音,則不需要保留


So open so young so target I can smell your heart you're a target

這麼年輕那麼開放所以目標我可以聞到你的心你是目標

    Ian
    Ian
    大家好,我叫Ian
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!