打埋最後一日機

2021/12/30閱讀時間約 1 分鐘
《這篇文章以香港廣府話撰寫》
「岩岩訓醒,而家打埋最後一日機。」我剛剛聽明仔咁講。
2021年將近結束,我有一樣嘢想搵大家幫幫忙!我認識嘅一位畢咗業嘅中學生(化名明仔)聽日會判刑,事情係咁嘅:-
2019年某日,明仔喺示威現場被捕,冇證據證明佢做過啲乜嘢,只有警察嘅證供,就被控暴動同埋拒捕。唯一嘅物證就係一條影片,影到明仔喺佈滿催淚煙嘅現場見到一個警察未及時配上裝備,狀甚痛苦,明仔於是上前遞上生理鹽水幫佢洗眼。就係呢一條明仔好心幫警察嘅片可以證明到明仔喺現場!
2019年尾,明仔被釋放後,我有好幾個月逢星期二陪伴佢去警署報到。初時見佢,兩腿下肢有唔少瘀傷(被捕時被打傷),行路拐吓拐吓。另外醫生話佢吸得太多催淚煙,肺部同埋支氣管都花晒。最令我心噏嘅係明仔行路嘅時候,行唔夠十步就擰轉頭,東張西望,佢係怕俾人跟蹤......
「暴動同埋拘捕如果告得入,分分鐘要坐成3年,我讀緊嘅副學士就付諸流水......打得甩嘅機會好微,因為係個愛國嘅法官,仲要係會重鎚出擊個隻!」明仔講俾我聽嘅時候講得好「輕鬆」。我前幾日幫佢寫緊封法庭求情信嘅時候,腦海一直諗住佢同我講嘢嘅時候嗰一種故作輕鬆嘅畫面......
除咗公眾人物同埋組織正在受苦,亦請大家唔好忘記有更多名不經傳嘅弱小嘅兄弟姊妹受緊苦。
2021年最後一日係明仔嘅判刑日子,我哋冇乜嘢可以做到,我淨係懇切邀請你幫忙為佢祈禱/祝禱/祝願。
2021年將近結束,未知你喺今年過成點。謹祝來年內心平安、身體健康!
3會員
79內容數
故仔嘅專題包括世界國地旅遊熱點同埋秘境,有小鎮同埋城市,重要係包括當中嘅小故事。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!