【記住每一位手足】讀者pm我︰我驚自己等唔到故事結局

2020/02/19閱讀時間約 1 分鐘


早幾晚,有位追緊 #自修室系列 嘅讀者pm我話,
佢好驚自己追唔到結局,
問我可唔可以寫快啲?
因為睇到history佢已追咗故事幾年,突然咁講有啲奇怪,就問佢,點解嘅?
佢答我︰
有個傻仔面對緊十年嘅暴動罪,
佢好驚假如審訊前都未睇到結局嘅話,
要等十年後喺赤柱出返嚟,
先有機會睇到呢個佢追咗幾年嘅故事結局。
嗰一刻我望住佢嘅message,眼淚係咁流。
.
幾千人被控暴動罪,唔係一個冷冰冰嘅數字,而係幾千個活生生嘅人。
呢幾千個人都有佢哋追緊嘅故事、想睇嘅電影;
有佢哋努力咗好耐嘅夢想、實現到一半嘅目標;
有對佢哋非常重要、只求可以見多幾面嘅人……
佢哋付出咗咁多,
只係想為香港換來一個機會。
呢個得來不易嘅機會,唔通會因為武漢肺炎,大家都忙住搶口罩而錯過?
絕對唔可以咁。
.
時代革命係由下而上,係香港人價值觀同精神面貌嘅革命。
我們每一個人,都要喺自己嘅岡位上繼續努力。
1 唔好忘記,唔好原諒,要親疏有別分配資源
2 勤做嘢,課金俾需要嘅手足同組織
3 勤讀書,傳承香港嘅歷史同文化
4 網上及現實繼續文宣︰可特別留意最近中共宣傳機器大舉進攻youtube戰線
5 去法庭旁聽支持手足
6 寫信寄俾手足
手足話,相信歷史會還佢哋一個公道。
係,我知道歷史一定會咁做。
因為,香港人會好努力,令呢個歷史發生。

後記:我應承咗呢位手足讀者,如果到時萬一咁唔好彩佢真係失去自由,我每一集印出嚟寄信俾佢😢但願我嘅故事可以令你有少少安慰
===
想聯絡作者?
FB︰@又曦
Patreon︰@morning_rays
方格子︰@又曦
matters︰@又曦
IG、medium︰@morning_rays
紙言︰@又曦
又曦
又曦
遺憾與傷痕,是人活下去的養分。 香港作家;已出版小說︰《補習社》《自修室》《平行世界裡,我沒有錯過你》等;已出版散文集︰《多謝仆街讓我們長大》 FB、紙言、方格子︰@又曦 IG、medium、matters︰@morning_rays
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!