Hong Kong Life Coach

2022/05/23閱讀時間約 1 分鐘

平庸嘅父母會安排仔女報讀興趣班/補習同埋學彈琴,聰明嘅父母係會安排仔女學習有關人生、人性、倫理、靈性,從而早啲提升佢將來處世哋嘅智慧。

2019年至今,喺香港發生大大小小匪夷所思嘅事情,而家「香港」只係一個名,已經唔係以前嘅香港。我原本係一位中學教師,而家嚟到英國繼續開展喺香港一路做開嘅工作:人生教練。
有人移民英國、加拿大、澳州等,亦有唔少人仍然留喺香港。但係,情感上大家可能仍然活喺2019年呢一年......我哋對香港呢達地方仍然會有後悔、混亂、憤恨、受傷、畏懼、哀傷等等嘅心情。我希望可以運用我嘅專業,幫到香港人「亂而不莽」、「憤而不恨」、「傷而不害」、「畏而不懼」、「哀而不傷」。
輔導員係向過往搵出人嘅問題,人生教練係向將來搵出人嘅幸福。我嘅人生教練計劃策略結合哲學、倫理學、心靈教育、價值教育、德育同埋公民教育,係身、心、情、理、靈,五方面落墨,主題包括:自我認識、洞悉盲點、強化思維、學習聆聽、學會欣賞、珍惜時間、樂於奉獻、遠離藉口、打開心靈、信守誠實、彼此尊重、對人禮貌、樂於勤奮、肩負責任、信守公義、實踐關愛等60多個主題。每課堂為1.5小時,會先以智慧故事開始帶出課題,再用理論深化主題,繼而引入個人生活實例,最後同你一齊從理性同埋默觀之中,一同尋求具體嘅出路。課程會按個別嘅特質而調整主題先後同埋深度。所以此,課程必須要一對一,唔會有兩個相同嘅課程。
我以往除咗幫個成人,亦為中學生做過人生教練。如果你或者你嘅仔女有需要,可以參考這個👉網頁👈
香港人加油!
    3會員
    79內容數
    故仔嘅專題包括世界國地旅遊熱點同埋秘境,有小鎮同埋城市,重要係包括當中嘅小故事。
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!