古老的手

2022/07/05閱讀時間約 1 分鐘
Vision in 2017
One night while I was asleep, a vision came to me.It seemed to be at the beginning of time…. in the universe….A very big, old hand holding a small yellow flower approached me…
The other night another vision came.It was the same hand, the same big, old hand….approached me from the front.In the dream, I reached out my hand.I still remember the sensation when our two fingers met.Then I woke up right away.
兩個短短幾秒的夢境,一隻古老的手,我知道是他。他來找我了....
他送我一朵小黃花。
這是一份怎樣的愛?其實小小人類頭腦的我不大確定。
然而,感覺著他的能量,我心裡感覺到很安定,彷彿回家了的感覺。
不知過了多久,但是我知道那是一份穿越時空的愛....
    這裡記錄著我往美國護士LVN前進的歷程,不知道我會不會走到那裡?但這真的是一條困難的路呀....且走且佇足,感覺生命的美好,再繼續前進吧!
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!