只對你唱。

2023/02/26閱讀時間約 2 分鐘
多年前因為網路上遍尋不著,決定自己在Youtube頻道上傳了 AMK - 「不歸家的女孩」的 MV,那時候貼文開玩笑說:
「這不是扮女裝的阿Ken,這是 AMK。」
( 影片已更換為AMK官方帳號剛上傳的版本,盜片仔的連結就不放了。)
AMK與維港唱片如何影響了一整代香港獨立音樂風景,不需我再贅述。說實話阿松近年創立的 "關勁松的Astrology" 所做的音樂,不知道是我的耳朵被寵壞了、還是心智已經遭社會腐蝕、失去童趣,在我聽來總感到多是過於赤裸且不協調的噪音,僅偶有幾首還能尋得以往AMK那種厚重懷舊的吉他音牆,與直白卻細膩的情感,像是選進2022.01 歌單的 "關你屁事" 。

這幾天突然接連收到 R.I.P. 的 Youtube留言通知,才看見袁老師發佈那篇阿松已經離開的悼念文。
沒有要多說什麼了,只想再分享AMK 1996年那張我心目中必聽經典專輯
《勁歌金曲大雀局》裡另一首,被我選在婚禮宴客尾聲,準備送客前播放的歌。

> 只對你唱

真心好愛歌曲中的每段深情獨白、
與那段「啦啦啦啦啦啦啦,忘掉悲傷再奔向理想」的副歌。

紀念 關勁松,1969-2023。

希望我們可以記住
你無味 無臭 無色 的聲音

歌詞:
我自己一個 對住塊鏡
扮演住最美麗嘅搖擺歌手
你睇 我啲姿勢 係幾咁瀟灑
你睇 我啲做手 係幾咁曼妙
但係我想知道
我究竟為邊個而演
我唔要受萬人啲愛戴
我唔要所有人對我歡呼
只要你 願意坐於我面前
睇我
我已經係世上最美麗嘅
搖擺歌手
拎住報紙雜誌
讀談及關於自己嘅文章
佢地咁樣話我 又咁樣講我
我真係值得 承受咁樣嘅讚賞 ?
我真係應該 接受呢個批評?
佢啲寫嘅我 係咪真啲我?
定係我 根本就唔係呢個我呢?
或者 我應該詢問你
一個最瞭解我嘅人
你係我啲鏡 你倒影出
我嘅缺點 同埋優點
*笑著共你手牽手 跳出輕快舞步
你若是喜歡唱歌 還在等什麼
來來來 一起高唱
啦啦啦啦啦啦啦
忘掉悲傷再奔向理想
我而家 企係錄音室
Anson同阿琛嘅演奏
正從我嘅耳筒 傳到我嘅腦海
我自己一個人 對住個麥
向外面嘅世界 釋放情感
唉...
感覺 係幾咁孤寂
感覺 係幾咁愉快
我要我啲呼喚 傳到你啲耳邊
過去係現在 現在係過去
而我哋嘅聲音 我哋嘅愛
貫穿咗 整個時空
我要我的呼喚 傳到你耳畔
如果你聽到 我希望你為我作出
最溫柔嘅微笑
*
啦啦啦啦啦啦啦
啦啦啦啦啦啦啦啦
啦啦啦啦啦啦啦
啦啦啦啦啦啦啦啦
來來來 一起高唱
啦啦啦啦啦啦啦
忘掉悲傷再奔向理想
我哋嘅相遇 係命中註定
抑或是係浩瀚無窮嘅宇宙當中
因應一切偶然
而湊巧 毫無動機 意向 目標 神秘色彩等
以帶有純粹嘅存在方式
喺呢一刻 共同分享呢?
無論點 希望你可以記住
我哋呢啲 冇味、冇臭、冇色嘅聲音

130會員
135內容數
人生 Delete 不掉的東西 通通收進Backspace裡吧!
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!