Matt DiMona – ‌green tea ice cream Lyrics 歌詞翻譯

2023/03/21閱讀時間約 1 分鐘

She tastes like green tea ice cream
When we kiss
當我們親吻時,她嚐起來有抹茶冰淇淋的味道
I swear there's never been a
Sweeter pair of lips
我發誓,我從未經歷過比這更甜蜜的雙唇了
She's of my dreams, made real,
I'm convinced
我堅信是她使我的美夢成真
She keeps me warm
她讓我感到如此溫暖
On cold nights just like this
在這寒冷的夜晚

Incandescent girl
似燈明媚的她
She wears my clothes
穿著我的衣服
With her short brown hair
有著一頭棕色短髮
And freckled nose
和雀斑的鼻子

She's a magic girl
她是神奇的女孩
She leaves me notes
她給我紙條
Little whispered words
附帶關心的耳語
For when I'm low
在我低落的時候

[*2]Oh, I wanna tell her but she probably knows
我多想告訴她,但我猜她也知道吧
Oh, I wanna tell her but she probably knows
我多想告訴她,但我猜她也知道吧
Oh, I wanna tell her but she probably knows
我多想告訴她,但我猜她也知道吧
That I love her so
我有多麼愛她

She tastes like green tea ice cream
她嚐起來就像抹茶冰淇淋
So sweet
如此甜蜜
elodie
elodie
最近更新很多 因為目前ㄉ職業是無業遊民…:))
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!