小眾音樂推薦 The volunteers- Summer 歌詞翻譯

2023/05/22閱讀時間約 2 分鐘
主唱是韓國歌手白藝潾!
[Verse 1]
Our eyes are closed
我們閉上了雙眼
But we know when the sun is near us
但我們知道當太陽靠近我們
We'll be in love forever
我們將永遠相愛
My doors were ripped it out somehow
我的門不知為何總被撬開
But now it’s constantly fixed by you
但你總不斷地修復
I hate to admit it
而我並不想承認
[Chorus]
Don't you let me sleep away
你不讓我入睡
When I fight for silly things
當我在為愚蠢的事爭吵時
Don't show your back to me
別背對著我
When we fall down together
當我們一起墜落
Don’t you let me get away
你不讓我逃脫
When I pretend to be okay
當我假裝甚麼事都很好的時候
Promise I'll be true to you
承諾我在你面前可以是真實的
[Post-Chorus]
But somehow we will realize
但有時我們會醒悟
Someday we'll stand here by the sun
有天我們將會與太陽並立
Don't let me get away
別讓我逃脫
[Verse 2]
Our eyes are closed
我們閉上了雙眼
But we know when the sun is near us
但我們知道當太陽靠近時
We'll be in love forever
我們將永遠相愛
My doors were ripped it out somehow
我的門不知為何總被撬開
But now it's constantly fixed by you
但你總不斷地修復
I hate to admit it
而我並不想承認
elodie
elodie
最近更新很多 因為目前ㄉ職業是無業遊民…:))
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!