小眾音樂推薦|Luna Shadows-cherry

2023/06/09閱讀時間約 4 分鐘
Baby, I'll wait
寶貝,我會等待
Love, it's never too late to save this
無論何時拯救愛都不遲
Take them downtown, go round, and rest assured
回去吧 放心吧
I'm hanging from your lips, dancing in your stillness
我懸浮在你的唇 於你的沉默中起舞
While you're killing this,
當你抹殺一切
But only say the words and I'll be yours
只需要說那句話 我就會屬於你
'Cause darling if you call me,
因為親愛的 只要你呼喚我
I'll come running
我就會馬上過去
(Try and stop me)
試圖喊停自己
Turn out all the lights
關掉所有燈
In the dead of night
在夜深人靜時
'Cause I, I, I'm your love
因為我是你的愛人
I'm ready for my turn to be your one and
我準備好成為你的了
Your only
你的唯一
Ready for your eyes
始於你的目光
Sweet on the inside
甜蜜縈繞其中
By your summertime, like cherry
在你的夏日時光裡 如同櫻桃一樣
Like cherry
如同櫻桃一樣
Baby, I'll keep my hands where you can see them
寶貝 我會把手放在你看得見的地方
Finally got me up against the wall
最終讓我置高於牆
All my friends say:
我的朋友都說
"Stop wasting your days on a runaway,
別將時間浪費在逃避裡
Nevermind the time it took to fall"
別在意墜落所花費的時間
'Cause darling if you call me,
因為寶貝 如果你呼喚我
I'll come running
我會狂奔而去
(Try and stop me)
試圖阻止自己
Turn out all the lights
關上所有燈
In the dead of night
在夜深人靜時
'Cause I, I, I'm your love
因為我是你的愛人
I'm ready for my turn to be your one and
我準備好成為你的了
Your only
你的唯一
Ready for your eyes
始於你的目光
Sweet on the inside
甜蜜縈繞其中
By your summertime, like cherry
在你的夏日時光裡 如同櫻桃一樣
Like cherry
如同櫻桃一樣
Like cherry
如同櫻桃一樣
Red lips, soft skin
嫣紅的唇 柔軟的肌膚
Sit me on your shoulders
讓我坐在你肩上
Swing me round your hips
隨著你的幅度而搖晃
Gold hair, cold stare
金色的頭髮 冷酷的目光
I'll be your July
我會成為你的七月
And I can take you there
我能帶你到那裡
'Cause darling if you call me,
因為親愛的 只要你呼喚我
I'll come running
我會狂奔而去
(Try and stop me)
試圖阻止自己
Turn out all the lights
關上所有燈
In the dead of night
在夜深人靜裡
'Cause I, I, I'm your love
因為我是你的愛人
I'm ready for my turn to be your one and
我準備好成為你的了
Your only
你的唯一
Ready for your eyes
始於你的目光
Sweet on the inside
甜蜜縈繞其中
By your summertime, like cherry
在你的夏日時光裡 如同櫻桃一樣
Like cherry
如同櫻桃一樣
Like cherry
如同櫻桃一樣
Like cherry
如同櫻桃一樣
Like cherry
如同櫻桃一樣
elodie
elodie
最近更新很多 因為目前ㄉ職業是無業遊民…:))
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!