【創作/短篇小說】相睇幽默小故事(粵語)

2023/10/03閱讀時間約 8 分鐘

內容簡介


故事:一個異常特別嘅相睇故事,女人遇見男人,究竟會擦出乜嘢火花呢?
-分為粵語版和書面語版,內容大同小異。
-故事純屬虛構,同現實無關,如有雷同,實屬巧合。
-呢個係一篇女性視角嘅虐男爽文,內有大量粗言穢語和血腥暴力情節,請斟酌閱讀。

正文

今日我屋企人叫我返嚟食飯,點知臨時有事賣甩我,叫我去原本預約嘅餐廳仔同條三唔識七嘅柒頭男一齊食。都話咗我唔結婚㗎啦,又陰啲陰啲逼我相睇,呢啲招數我見過唔少。

都唔知佢哋識啲咩人,見親都係極品地底泥,奇形怪狀神神化化no eye to see嘅貨色,直頭係奇行品種鑑定大會 。

好嘞,今日又嚟鑑定一下雄性智人奇行品種,會一會條撚樣,睇下佢有咩大開眼界嘅出奇位放落圖鑑大全先。
男:你好,我叫阿飛ur~

我:阿飛嗬~你識唔識得轉圈用頭射個三分波?

男:吓……😅平時返工咁忙,我好少時間做運動😕

我:哦~😊咁你平時鍾意做咩?

男:同frd一齊打下機,睇下遊戲直播,日日都睇下㞗登咁啦……係喇,我有個㞗登post超過一千個正皮!😎

我:咁叻仔呀~你嘅嗜好又幾多姿多彩wor🤭

男:唔好成日講我,講下你自己,仲未知你芳姓大名😳

我:我叫Apple,TG me Apple1991🤗

男:你係Apple🍎我英文就係Banana🍌乜咁啱嘅~我哋好有緣分呀!🤩

我:乜緣分都圓唔過你個大光頭🌚脫髮咁嚴重不妨考慮植髮,順便做個facial,包你見得下人✨

男:你係sell美容嘅?😑

我:唔係啦!我幫個frd sell下客😇佢話近年多咗好多男客做facial,你唔去試下?🤗

男:唔洗喇~我中上樣👦🏻好過晒大部分男人,仲洗咩執呀😎

我:你都好有自信wor😁自信過放工ICK個好假嘅肥仔🤡

男:洗乜講😜你仲未講你做邊行,咩職位,幾錢人工?

我:我㞗登絲iBanker 50k,你呢?

男:認真呢……

我:認真,我幾錢人工關你撚事?🙄

男:洗唔洗咁惡呀😒問下啫……咁你識唔識煮飯?我基本上唔識㗎🤪第時結婚我要老婆煮飯做家務,呢啲係女人天職嚟😉

我:我唔煮飯㗎啵😚平時出街食飯,或者嗌肥胖熊貓🐼煮飯呢家嘢係男人先做嘅,我有個男仔frd好鍾意煮嘢食,煮得一手好廚藝,咁先至係好男人嚟㗎嘛👍🏻

男:咁你平時有冇做家務?我份人有啲懶唔做家務嘅,平時係我呀媽負責做家務😔

我:咁你就唔應該啦💩好男人應該包攬全屋嘅家務,女人淨係負責喺屋企嘆世界搞破壞就得喇🤣你仲要阿媽做家務,生著你個不孝子真係陰鳩功囉!😮‍💨

男:我邊忽不孝🥺我阿媽含辛茹苦湊大我,結婚之後一定要同我媽一起住😉✨

我:你懶到出汁,邊有女人肯要你?仲諗住結婚🤭結咩婚,成世單身咪禍害其她女人添呀!

男:你咁公主病,邊有男人會娶你!娶著你個仆街戇鳩女人真係喊三聲!

我:咁多謝晒wor,男人咪撚埋我身添呀!祝福所有男人包括你在內一埋我身即刻原地爆炸。仲有呀,我唔係公主,我係皇帝囉好冇?如果我係武則天,第一個就閹撚咗你成世做太監!為民除害!

男:屌你老母!

我:閹你老竇!你屌到你老竇個屎忽爆晒成地屎水!

男:你個死八婆,我屌撚柒你!

我:我好撚驚你個死強姦犯,平時就靠嚇呀?睇死你條爛柒賓周又短又細又軟成條芝士腸咁,我好心幫手切撚咗你條廢J等你冇撚用!

男:我屌柒你!我屌柒你、你個死八婆……

我:點呀~咁快就冇氣?係囉~做太監都想扯旗wor,笑撚死人咩!咁撚弱雞死撚咗佢啦,你睇下隔離啲人笑鳩你笑到幾撚大聲!

男:佢哋係、係笑鳩你個痴線婆……

我:唔夠你痴線囉~短J撚屌搞到心理變態痴撚咗線!你老母好撚慘,生著你呢個冇撚咗條J嘅含撚仆街仔!成世同你嘅太監同類含撚啦!

男:你、你……(拳打腳踢)

我:講還講,做乜郁手郁腳wor!果然男人就係衝動冇腦亂鳩打人!

男:先撩者賤,休怪我拳腳無眼!

我:你個死強姦犯唔夠淫賤咩!今日我就為大家替天行道,係你條含撚戇鳩樣衰柒頭皮逼我出手㗎!
我雙手用力一推,餐廳張枱反轉豬肚咁反晒落地,成個餐廳嘅人當堂O晒嘴。對面條撚樣柒頭激到我㷫過火屎,我即刻一枝箭飆埋去踢撚斷條撚樣條短撚,佢叫到好似劏豬咁撚柒,正一廢J嚟!

既然咁撚廢,我從背囊拎咗把膠剪出嚟,一手捉住條撚樣等佢走都走唔到,然後剪爛佢個爛鬼褲襠,露撚晒條短撚出嚟。

我:我冇講錯到wor,你條死鬼爛J真係好撚柒短wor,同埋好撚醜樣囉好冇!皺皮過雪壞晒嘅檸檬,條J仲黑過非洲黑人,但就冇黑人又粗又長嘅size喇!

話口未停,我揸住把膠剪用力一剪,剪撚咗條J當堂跌落地,個傷口立即爆晒血,仲飛撚晒落地添。條撚樣痛到溢破喉嚨都冇人嚟救佢架啦~

我執咗條J咋咋臨衝咗出門口,後面似係有人嚟追我,一定唔會係條太監懵撚,佢攤屍咁攤喺地叫人攞返佢個寶貝就真啦!我先唔比佢得逞,後面條友邊會跑得快過我呢個前田徑選手。

我衝咗入隔離商場個女廁,丟咗條爛J落廁所度,快快手沖咗落坑渠,咁樣揾到都駁唔返啦!一諗起個死太監駁唔返條短J個絕望撚樣,我就笑到咔咔聲,哈哈哈!
冇過幾耐,我就俾人拉咗。我有白卡,同埋係個仆街太監出手先嘅,我屬於防衛過當,判咗一年就出返嚟。

喺監獄入面,我認真讀書同寫文,發揮我強大嘅小宇宙,爆發無限潛能,出咗一系列嘅暢銷書《切J手記》、《今日,你切咗J未?》、《切J回憶錄》、《切J是怎樣練成的》。

身為香都切J第一人,我個朵仲響過大東北墜地呻吟獸,啲書賣到啪啪掂,呢鋪仲唔發達?

除咗分享我嘅切J心得,切J小技巧之外,我仲叫教人點培養攻擊時嘅狠勁,需要具備乜嘢心態,心技體合一嘛!我收到好多女讀者嘅來信:very useful thanks!

大家一定估唔到,有好撚柒多男人send信俾我,話好想俾我切J喎。傻的嗎?當正我係免費勞工,梗係say no啦!我就知道男人係受虐狂,好想俾女人切撚咗條J,成日FF俾女人打!

有啲女讀者寫信問我:點樣處置同男人嘅關係?我就答:梗係感建分啦!分唔到就打到佢一仆一碌,男人係唔打唔得㗎~佢哋係天生受虐狂,唔打唔自在,一定要揾嘢嚟自虐。

我覆覆埋埋咁撚多雞毛蒜皮嘅愛情問題,讀者吹到我係愛情教主咁。呢類來信陸續有嚟,真係好煩!

好多讀者係都要我出書講愛情問題嘅解決方式。無計啦,我咁受歡迎,就響應讀者嘅訴求。我收錄咗好多case,集結成書出版。本嚟好哋哋,臨出版就出事啦!

有個女讀者問我:佢暗戀緊一個男仔,點樣先可以做佢心目中最特別嘅一個?又有愛情問題咁撚煩㗎!我是鬼但同佢講:切撚咗佢條J落嚟~包保佢永世難忘,咪會永遠記得你囉!

過咗冇耐,我朝早睇報紙,見到有單新聞講到:一個大女人搞完個後生靚仔,跟住就撚手切咗佢條J,做手術都駁唔返,咁就做咗太監啦!

呢位讀者真係一個大女人,同我比一點都唔輸蝕。呢下真係名師出高徒,青出於藍勝於藍!唔知幾時有得見面呢?

本身預計好快見到切J同行,仲諗住同佢握手添。唉~點知仲未等到我就要出獄啦!

我喺監獄入面仲信咗教。牧師同我講,出返嚟要洗心革面好好做人呀!

承你貴言……個屁!我信教係要教會資源同人脈,我有案底揾唔到咩好工,就靠晒你哋泵水俾我啦!

今日我出返嚟,又係一個大女人啦!

作者的話


故事純屬虛構,同現實無關,如有雷同,實屬巧合。
故事嘅時地人同劇情發展都唔符合現實邏輯,係嚟製造脫離現實又接近現實世界嘅荒誕感。另一方面,小說採用第一人稱限知視角,而敘述者係個精神病患,咁佢嘅所見所聞同所作所為,到底係咪真實嘅呢?故事嘅荒誕感,亦用嚟表達難分真與假嘅意思。

創作動機係見到有個相睇post,激起我嘅創作靈感同逆反心理,好想重挫對面男方嘅銳氣。跟住又想活用辱男詞彙,練習一下人物對罵。就係咁一時興起,就創作咗呢篇小說。

寫故嗰陣時,我盡量唔用咁多辱女詞彙,但就因為行文流暢同符合語境用咗唔少。之後再諗過度過,既然係虛構故事嘅虛構世界,仲要考慮埋符合現實語境,咁咪俾咗自己一啲無謂嘅限制?所以,我刪減咗草稿入面同女性生殖器官相關嘅辱女詞彙,但就保留咗一啲文化語境嘅厭女詞彙,同埋陽具中心嘅辱罵詞彙。

寫到後半段,一度因為諗唔到點樣埋尾而好焦慮,想寫切J結局又想主角好過一啲,仲有一個諷刺感十足嘅光明結局。但係,主角犯咗刑事罪行需要承擔法律責任,咁點樣先至有一個好結果呢?後來,我諗起日本男性殺人犯會出書寫返個犯罪經過。於是我就參考咗呢啲事件,寫主角喺坐監嘅時候,將自己嘅犯罪經歷寫成一系列嘅暢銷書。
發表於2023年10年3日。
為什麼會看到廣告
9會員
97內容數
個人文字記錄,包括書評、小說創作、閱讀心得、流行文化的個人見解。目前興趣涉及女權/女性主義、性別、性議題。分析視角多以女性主義為切入點,看重作者有無女性意識或女權意識。
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!