係湖南長沙搵野食

2023/12/03閱讀時間約 1 分鐘

今日我會同大家分享我嘅食物體驗,咪錯過啦!

👉董順桃家嘅臭豆腐同糖油糍粑。 呢間招牌臭豆腐一份12咁樣,主打細啲精緻啲嘅份量。如果你係追求臭豆腐味嘅,其實唔需要特登嚟,因為喺長沙臭豆腐味道都差唔多。至於糖油糍粑,佢哋個口味倒係獨特,值得一試!如果附近有得食,不妨試下啦!

👉長沙米粉。 呢個係我喺長沙米粉街食嘅。老實講,有啲失望。4碗28蚊左右...唔係太飽。我睇其他客人嘅碗都唔多,再加上冇咩特色...提防啲。

👉 茶颜悦色。 嚟長沙一定唔可以錯過嘅!因為呢度已經係太多博主推薦咗,所以我就講返幾個我飲咗覺得唔錯嘅:幽蘭拿鐵、抹茶葡提、聲聲烏龍。

👉呢個係我極力推薦嘅!天馬牛肉餅!! 唔係話一定要去邊間店,搵個離你近嘅就得。我推薦:天馬牛肉餅、冰鎮荔枝、海鹽芋泥麻薯、蓮藕粉。全部都係唔超過十蚊,約5蚊左右!如果我再去長沙,我會繼續試嘻嘻!

👉酒釀糯米。 呢個係我唔想排隊食嘅!見到酒釀丸子就直接入手啦。因為我當時一直喺商業街逛,發現呢種店真係唔多。不過我當時懶得排隊就錯過啦!呢個其實都唔錯,10蚊,淡淡嘅酒香加上糯米。我係喺超級文和友食嘅(呢個地方唔推薦食嘢),大家見到路邊就可以試吓啦。


raw-image
raw-image
raw-image


分享到呢度啦!得閒嘅朋友可以去長沙耍,真係好熱鬧啊

Novevane
Novevane
不能沒旅遊, 自從數年前與朋友開始旅遊後, 好像不想停下來, 每年都要找機會出走, 希望透過旅遊知道更多當地文化. 曾應中國旅遊及杭州旅遊局邀請到杭州作文化體驗遊, 亦曾在雜誌投稿作旅遊文分享.
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!