珠海拱北補牙推薦,同夏灣美食分享

2023/11/29閱讀時間約 1 分鐘

真係超级痛苦啊,前排被蛀牙折磨到食唔好訓亦唔好,不過宜家补完牙之后整个人舒服啦。之前我陪朋友係鏡湖補過牙,就補咗兩隻牙,繳費$3000左右,係澳門補牙真係貴,於是乎我就search咗大陸嘅補牙價格,發現同等補牙材料嘅價錢比澳門至少便宜三倍,精打細選嘅我就決定去大陸補牙,揀咗家地理位置比較近同評價唔錯嘅口腔醫院。今天分享呢家口腔醫院推薦俾有需要的朋友仔們,真係好抵,叫維港口腔,就係珠海,拱北口岸過咗關,行幾分鐘就到,位置很方便。

診所可以話系麻雀雖小,五臟俱全,環境整潔干淨,設備完善。

raw-image

醫生檢查咗我嘅牙齒,然後帶我去照X光,睇完牙片話我知我蛀牙程度仲唔算嚴重,補下牙就得,幾百蚊就可以搞掂,如果蛀牙嚴重,引發咗牙髓炎系要做根管治療,價錢就貴很多。所以朋友仔們發現自己牙齒有問題,一定要趁早整牙千祈冇拖,越拖越貴。真係很慶幸自己趁早整牙,又省咗一大筆錢。補牙物料我選咗美國3m樹脂物料Z250,呢款系纳米级物料,边缘填充的密封性好,之後醫生開始幫我處理,手勢唔錯,仲好溫柔,全程都有注意我感受,好快半個鐘就搞掂,呢次補牙總共繳費280人仔(補咗一隻),冇其他額外嘅服務費,價格真系非常透明,官網都可以check到。

raw-image

聽講夏灣新村有好靚野食,所以補完牙後,我去咗戈度,啱好週末,成條街好多人,好熱鬧啊。肚仔有點餓,所以搵咗一間人流相對少嘅雲吞店食咗碗雲吞,18人仔一大碗好抵食,味道幾唔錯嘅,大家過來珠海可以來裡條美食街行下,氣氛唔錯。




Novevane
Novevane
不能沒旅遊, 自從數年前與朋友開始旅遊後, 好像不想停下來, 每年都要找機會出走, 希望透過旅遊知道更多當地文化. 曾應中國旅遊及杭州旅遊局邀請到杭州作文化體驗遊, 亦曾在雜誌投稿作旅遊文分享.
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!