珠海箍牙,選擇鋼牙仲係隱形牙套好?

閱讀時間約 1 分鐘

我嘅門牙凸出,同埋下邊個棚前牙好唔整齊,自細到大唔敢露牙笑,終於下定決心去箍牙啦。身邊有fd箍過牙,我問咗下佢箍牙價錢同箍完後感受點樣,佢話喺係澳門鏡湖醫院嘅,當時使咗差唔多4萬幾,因選咗金屬自鎖托槽,好多金屬勒住棚牙,食野有時會感覺酸酸痛痛,平時清理牙齒都比較麻煩。而且脫咗牙箍後,感覺牙齒矯正程度麻麻地,睇棚牙仲係有些少唔齊,建議我換間診所,最好選擇隱形矯正,佢都後悔當初沒練隱形牙箍,經常被同學仔嘲笑為“鋼牙妹”,金屬牙套真係唔美觀。聽咗朋友嘅建議,我去澳門其他醫院咨詢咗下,做隱形牙套最平都要6皮嘢,真係好貴啊,但係超級唸去整齊棚牙,於是乎search咗大陸口腔醫院價錢,發現比澳門平好多,預算有限,最後決定去大陸箍牙,練咗一間口碑唔錯嘅醫院,爬帖睇到好多澳門人都去過戈度睇過牙,評價都好好。係珠海拱北附近,叫維港口腔,於是乎係網上book好時間就過去喇。

raw-image

 呢間醫院嘅隱形牙套有三個牌子可以練,我練咗正雅,大概係$18800,價錢比澳門平好多,好彩嘅係我嘅牙位好,所以唔使剝牙。帶上牙套後係要按時過去醫院複診(複診免費),診所離澳門好近,來回方便。而且醫生每次好有耐心嘅同我講註意事項,整個交流過程都好舒服。矯正到宜家已經一年半啦,宜家係精調階段,感覺兩棚牙都向內收咗,比以前整齊好多。如果你仲係度考慮鋼牙同隱形邊個好,我推薦隱形,真係美觀好多,矯正效果都唔錯。

 


0會員
4內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
你可能也想看
創作者要怎麼好好休息 + 避免工作過量?《黑貓創作報#4》午安,最近累不累? 這篇不是虛假的關心。而是《黑貓創作報》發行以來可能最重要的一篇。 是的,我們這篇講怎麼補充能量,也就是怎麼休息。
Thumbnail
avatar
黑貓老師
2024-06-29