第一次係珠海洗牙,價錢同埋洗牙質量真係出乎意料

閱讀時間約 1 分鐘

 當初,我喺網上睇有人話珠海洗牙嘅價錢相對實惠,而且牙醫嘅技術水平亦都唔錯。但係另一方面,啲新聞報道都有講過有啲人喺大陸睇牙之後牙齒出咗啲問題,呢啲消息令我一直都有D驚係大陸洗牙。雖然澳門洗牙嘅價格相對高,一次要1000澳門幣,我都仲係揀喺當地洗牙。

不過,最近我打算緊再去洗牙嘅時候,無意中發現咗啲有關珠海口腔診所嘅vlog,佢哋嘅洗牙價格唔貴,而且評價亦都唔錯。所以,我開始認真了解珠海口腔診所嘅相關信息,希望揾到一間離澳門近而且口碑好價格又平嘅口腔診所。

後邊我就揀咗維港口腔,通過WeChat預約咗個位,佢地提供嘅檢查同埋面診都係免費嘅,無使問診金同埋檢查費用。牙醫陳醫生喺以前係大陸三甲公立醫院嘅主任,因瞭解到佢嘅專業水平,我係面診嘅時候感到好安心。整個洗牙過程都好舒服,洗完牙之後都認真檢查咗我嘅牙齒,冇出現我之前擔心嘅問題。最令我滿意嘅係價錢真係好實惠,超聲波加抛光係200蚊人仔,比澳門平好多。一開始,我都以為去到診所會有其他隱藏嘅費用,冇想到同網上價格一樣,冇hard sell。

raw-image

呢次嘅經歷令我對大陸牙醫技術同服務有咗更為正面嘅睇法。揀到呢間性價比高、價格實惠、服務好嘅口腔診所,令我對大陸嘅口腔診所有更多信心。以後我都會經常喺珠海維港度洗牙la,因相比澳門嘅口腔診所,性價比高好多。


留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!