90後嘅育兒觀真係太唔同啦!

閱讀時間約 2 分鐘

身為一個90後,成為媽媽之後生活真係有好多變化,逐漸理解到爸媽养育孩子嘅辛苦,但係喺呢個新時代,我同佢哋有啲唔同嘅教育理念。

今日同大家分享下啦: 1.「越懒惰嘅父母越能培养出勤劳嘅孩子」,我發現呢句話真係有道理😂。我啲BB而家一歲三個月,經常同佢講:「你可以幫媽媽扔垃圾桶嗎?你可以幫媽媽搵部手機嗎?你可以同媽媽講個故事嗎?」幾乎每一個佢都欣然接受,做完事情仲特別有成就感。

相對於我父母嘅那一輩,啲嘢都包辦,怕細路做錯,我覺得呢一點好唔同,我願意畀佢好多嘅嘗試錯誤空間,亦唔會因為佢年齡細就限制佢能做好多嘢嘅自由。

2.尽可能多体验大自然,喺旅途中增加對世界嘅認識。有BB之前我都鍾意四圍去旅行,經常會見到啲歐美家庭,一對年輕夫婦帶三個孩子,甚至仲有一個細嬰兒,都可以輕鬆搞掂。我一直覺得比起物質嘅生活,唔如多帶BB四圍行行,開拓眼界。所以從佢出生到而家,我哋都帶佢去過好多地方,每個地方對佢嚟講都有好唔同嘅體驗。

3.培养阅读习惯。我喺屋企買咗好多繪本,大約係佢五六個月開始,唔管佢能唔能夠聽明,我都會同佢講繪本裏嘅故事,慢慢發現佢對書本開始感興趣。佢自己拿住書亦都會開始翻閱。(雖然我都唔知佢能唔能夠睇明。)但能睇得出,佢對呢件事情係感興趣嘅。

4.音乐启蒙。因為我係音樂老師,所以係佢肚子裏就經常俾佢聽鋼琴,而家發現佢對音樂特別敏感。平時除咗會俾佢放兒歌聽,我都會係佢面前唱大人嘅歌曲。發現佢最鍾意聽周杰倫嘅歌😂甚至有啲簡單兒歌佢仲會同我對唱。發現佢聽音樂嘅時候會好開心。

5.講事情,講道理,唔管佢能唔能夠聽明,要俾佢知道事情嘅真相。例如出門要戴口罩,一開始佢抗拒,後來經過三番五次咁同佢講,戴口罩出門係為咗預防細菌嘅入侵,為咗更加健康更加開心,你睇街上所有人都戴咗口罩。慢慢佢就接受咗。例如點解訓覺前要刷牙?點解返屋企要洗手?點解唔可以撿地上嘅嘢食進嘴裏? 同佢講真實嘅原因,佢都接受咗,我發現其實BB能夠聽得明嘅事情比我哋諗像嘅多。

好啦,呢啲就係我暫時能夠諗到嘅,我啲一啲嘅育兒理念啦。唔能夠代表所有90後父母,但係我覺得至少同大部分90後父母一樣,一齊做個開明,快樂,似朋友咁嘅媽媽啦!

raw-image



    0會員
    2內容數
    留言0
    查看全部
    發表第一個留言支持創作者!
    HJVMJ YE的沙龍 的其他內容
    你可能也想看
    香港90後風水師 ╴蘇捷蘇捷師傅是香港風水命理堪輿顧問,亦為香港90後風水命理師。蘇捷已執業有十年經驗,從2013開始執業為香港客戶批命及勘察風水,勘察無數住宅房屋,商舖、寫字樓等,並獲得眾多客人好評;同時蘇捷亦曾為無數客戶提供紫微批命 ,包括流年、十年批)、文王卦占卜、梅花心易、擇日 及改名服務,經驗豐富。
    Thumbnail
    avatar
    蘇捷 風水命理
    2023-08-06
    90後童年上過茅廁是什麼樣的體驗?90後家裡有茅坑,這些落後的童年,卻是我未來自我療癒的關鍵...
    avatar
    漫游人間
    2023-01-03
    「給90後的你」集合正面積極的朋友,和迷茫、焦慮的你說...謝謝IG: @jy_____xuan (小可)的邀約~ 與其他人共同拍攝這影片 希望能給正在迷茫、焦慮的你一些正面能量! 「給90後的你」謝謝 youtube 創作者:就是現在(小可)的邀約  https://www.youtube.com/watch?v=EjTw25AMhK0&t=1s 「給90
    Thumbnail
    avatar
    凌醬Ling
    2021-09-02
    90後的是非題 什麼是「應該」,什麼是「不應該」?每當有人跟你說,你「應該」在三十歲前結婚,結婚後亦要馬上組織家庭,你便會順理成章地擁有一個幸福美滿的人生。同時,亦「不應該」去追求或找尋什麼所謂理想,什麼創業,什麼明星夢,什麼回歸大自然,隱居田原,一切都是不切實際的,
    avatar
    90後白羊生活台
    2021-06-27
    【致那位90後周杰倫中國假粉】創作歌手沒有義務負責你的人生——台灣粉絲的20年實際觀察心得我這個人有個原則,就是討厭一個人一定要認真親自去了解過之後,才能真的開罵;因此我完全無法認同,一個從2006年《依然范特西》之後就沒再認真聽過周杰倫的歌、甚至沒有看過任何一場他演唱會的人,可以單單用歌曲的「MV」、用「朋友去參加拼盤演唱會的心得」就在網路上大肆評斷他現在變得有多不堪入目多令你失望
    Thumbnail
    avatar
    里歐娜
    2020-08-10
    90後總監升職秘訣:千萬別害怕你領導,一旦害怕,你的職場就輸了職場當中員工和領導的關係說不清道不明, 一旦處理不好直接就影響了各自的終身大事。 對於員工來說,很多人都會害怕領導,這幾乎是一種天生的,無法解釋的現象。 前兩天和一位已經成為總監級員工的90後朋友聊天,聊到他快速升職的職場秘訣,他告訴我:......
    Thumbnail
    avatar
    BOSS成功指南
    2020-07-10
    90後世代的「小清新」文化現象(下):小清新與臺灣青春電影 從「小清新」文化現象之下出現的「美學風格」之說,以小清新生活風格在視覺文化上的代表「臺灣青春電影」為例,作為重新認識一個世代關鍵字的方法。
    Thumbnail
    avatar
    陽陽
    2020-03-14
    90後世代的「小清新」文化現象(上):標籤的誕生通過「小清新」此一關鍵字與其概念延伸出的「關鍵視覺元素」,探討一個關鍵字的形成,它從何處被截取,經過了多少的簡化過程,形成新世代所信仰的一種被汙名化的價值觀念。希望做到的是破除直接解釋、定義它的態度,在影像化的時代找到理解新世代青少年的另一個新途徑。
    Thumbnail
    avatar
    陽陽
    2020-03-14
    90後如果90後有一個心聲
    Thumbnail
    avatar
    游雅茜
    2018-06-13