再睇Interstellar

2024/01/28閱讀時間約 1 分鐘

Do not go gentle into that goodnight.

Old age should burn and rave at close of day

Rage, rage against the dying of the light.

同《盜夢空間》或者《復仇者聯盟》咁嘅電影相比,呢部戲缺少娛樂性,更多嘅係一部接近三個鐘嘅嚴肅討論時間、宇宙、黑洞同埋人性嘅科幻紀錄片。我不得唔承認,度無普羅米修斯裏面嘅人類祖先或者神靈嘅存在,無銀河護衛隊裏面咁生機勃勃而奇幻嘅星球,除咗幾處對白有啲冷幽默嘅之外,大部分時間都好沉悶。佢地一共去咗兩個星球,其實預告片度都有嘅,一個係被水覆蓋嘅,一個係溫度好低嘅荒涼嘅,都唔適合人類生存。我所謂嘅「探險家」心理喺抵達呢兩個星球之後有啲失望,平心而論,我渴望睇到一個更加難以想象嘅世界,一個喺經歷咗漫長星際旅程後令人震撼嘅世界,或許係阿凡達嗰樣嘅世界?或許係比地球更豐富更美麗嘅世界?我只知道睇完呢部戲之後內心變得好平靜同埋深沉,而且意識到呢一個蒼白嘅可能性:整個宇宙只有地球呢樣嘅唯一擁有孕育生命條件嘅行星,但人類探索未知嘅腳步唔會停息,追求我哋起源以及何去何從嘅信念唔會熄滅,嗰先係令人熱淚盈眶嘅原因。如我所言,我勉強算得上係細個望星空思考 where we are 嘅那一類,所以呢部戲更似一場圓夢。呢個夢,係嗰啲打一星同兩星嘅人唔會明嘅,你唔使強迫佢哋改口稱讚,呢啲夢,屬於你自己,屬於你喺每一個仰望星河而陷入思考嘅須臾。

raw-image



0會員
1內容數
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!
從 Google News 追蹤更多 vocus 的最新精選內容