Gryffin – Last of Us (Ft. Rita Ora)【英文歌曲翻譯】

2024/02/19閱讀時間約 4 分鐘

[Verse]

When you're down, you think it's done

當你感到低落時,你會以為一切都結束了

The world around makes you numb

周圍的世界讓你感到渾然不覺

I'll be there for you

我會在你身旁

I promise you

我向你承諾


[Pre-Chorus]

It's not the last of us

這不是我們的終點

No, I won't give you up

不,我不會放棄你

Until my heart stops

直到我的心停止跳動

Baby, it's not the last of us

寶貝,這不是我們的終點

'Cause you're all I'm living for

因為你就是我生命的全部

Even if love is war

即使愛情充滿了戰爭

Come on, take your best shot

來吧,盡你所能

Baby, it's not the last of us

寶貝,這不是我們的終點


[Chorus]

I will fight for your love

我會為你的愛而戰

I would kill, I would die

我願意殺,願意犧牲

Even if we run out of time

即使我們時間所剩無幾

Baby, it's not the last of us

寶貝,這不是我們的終點

Hold the line

堅守防線

Let the shadows fall behind

讓陰影留在身後

We can crash, we can light up the night

我們可以破碎,我們可以照亮夜晚

Baby, it's not the last of us

寶貝,這不是我們的終點


[Post-Chorus]

Baby, it's not the last of us

寶貝,這不是我們的終點


[Verse]

When you're down, you think it's done

當你感到低落時,你會以為一切都結束了

The world around makes you numb

周圍的世界讓你感到渾然不覺

I'll bе there for you

我會在你身旁

I promise you

我向你承諾


[Pre-Chorus]

It's not thе last of us

這不是我們的終點

No, I won't give you up

不,我不會放棄你

Until my heart stops

直到我的心停止跳動

Baby, it's not the last of us

寶貝,這不是我們的終點


[Chorus]

I will fight for your love

我會為你的愛而戰

I would kill, I would die

我願意殺人,我願意犧牲

Even if we run out of time

即使我們時間所剩無幾

Baby, it's not the last of us

寶貝,這不是我們的終點

Hold the line

堅守防線

Let the shadows fall behind

讓陰影留在身後

We can crash, we can light up the night

我們可以破碎,我們可以照亮夜晚

Baby, it's not the last of us

寶貝,這不是我們的終點


[Post-Chorus]

Baby, it's not the last of us

寶貝,這不是我們的終點


[Outro]

Hold the line

堅守防線

Let the shadows fall behind

讓陰影留在身後

We can crash, we can light up the night

我們可以破碎,我們可以照亮夜晚

Baby, it's not the last of us

寶貝,這不是我們的終點

8會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!