Dean Lewis - The Last Bit Of Us【英文歌曲翻譯】

2024/03/28閱讀時間約 4 分鐘

[Verse 1]

This is the last night, I wish I could stop time, it is what it is

這是我們最後的夜晚,但願我能停止時間,事情就是這樣

I'm sayin' goodbye to the love of my life like we didn't exist

我在跟我生命中的愛告別,彷彿我們從未存在

I hope you find someone who makes you feel like you're good enough

我希望你找到一個讓你感覺足夠好的人


[Chorus]

'Cause this is the last, this is the last bit of us

-而這是我們最後的一刻


[Verse 2]

Stay in this moment, I just wanna hold it as long as we can

我只想要盡可能地保持,留在這個瞬間

I'll always be lookin' for you in the distance, wherever I am

我將永遠在遠方尋找你,不論我身在何處

And someday I'll see your face in a crowded place and it won't hurt as much

總有一天我會在擁擠的地方看到你的臉,而那將不再那麼痛苦


[Chorus]

'Cause this is the last, this is the last bit of us

這是我們最後的一刻

So, goodbye, my love (Ooh-ooh, ooh-ooh)

所以,再見,我的愛(噢-噢,噢-噢)

So, goodbye, my love (Ooh-ooh, ooh-ooh)

所以,再見,我的愛(噢-噢,噢-噢)


[Verse 3]

When I'm in the darkness, the sadnеss, it hits me when I think I'm fine

當我處於黑暗和悲傷中時,當我以為自己已經好了時,它會襲擊我

It's hard not to tеxt you, have someone to talk to in the dead of the night

不聯繫你很難,沒有人在深夜與我交談

When I'm goin' under, you're always there to pull me up

當我快要被淹沒時,你總是在那裡拉我一把


[Chorus]

But this is the last, this is the last bit of us

但這是我們最後的一刻

So, goodbye, my love (Ooh-ooh, ooh-ooh)

所以,再見,我的愛(噢-噢,噢-噢)

So, goodbye, my love (Ooh-ooh, ooh-ooh)

所以,再見,我的愛(噢-噢,噢-噢)


[Bridge]

'Cause this is the sound of me losin' you

因為這是我失去你的聲音

And this is the sound of you losin' me too

這也是你失去我時的聲音

Oh, this is the sound of me losin' you

噢,這是我失去你的聲音

And this is the sound of you losin' me

這也是你失去我的聲音

So, goodbye, my love

所以,再見,我的愛

So, goodbye, my love

所以,再見,我的愛


[Outro]

So, goodbye, my love (Ooh-ooh, ooh-ooh)

所以,再見,我的愛(噢-噢,噢-噢)

So, goodbye, my love (Ooh-ooh, ooh-ooh)

所以,再見,我的愛(噢-噢,噢-噢)

9會員
124內容數
不專業翻譯
留言0
查看全部
發表第一個留言支持創作者!